10.januari

Nu börjar jag få lite svar från jobbansökan. Igår fick Lidl, men det var oxå negativ. Men igår kollade Scandik, och sökte direkt jobb till Centralen. Och nu håller tummarna, att få positiv svar, att få gå arbetsintervju. Jag måste få tur nu, och hoppas de läser min ansökan. Jag är ledig idag med, det är tråkigt, ingenting att göra. Letar efter igen, att låna pengar. Det börjar bli svårt, att betla varje månad ca 12000 för lån. Jag har en möjlighet, men det kommer bli hög ränta . Måste tänka igenom det, innan ska ansöka. Det går bra med honom, igår chatta länge, och jag känner att han är intresserad av mig. Bara när kommer han att fråga-ska vi träffas. Men han frågar inte, jag vet inte varför han vill vänta. Jag vill träffa nu, om han bara vill, men jag vill inte fråga honom först. Vi chatta nästan hela veckan nu. Jag kommer över N, känner så. Jag tänker inte på honom, nu har jag nån annan att tänka på. Jag bara kan inte vara utan honom. Tänkte inte alls, att skicka nån meddelande under dagen, men nej, skickade- hoppas du sov sött, och ha en bra dag. Han läste ,men svarade inget, han brukar alltid att svara nåt. Nu skrev igen, att hoppas vi hörs senare, men han är offline nu. Jag vet inte mer, vad ska göra. Jag börjar få några känslorna för honom. Och jag tänker igen på N, sakanar honom,men jag får inte mer tänka på honom. Jag är så rädd, om vi ska träffas(den ny), att blir besviken,jag är rädd, att träffa honom, jag vet inte varför, känner mig redan så konstigt, käner att jag pressar honom för mycket med mina meddelande, och nu han svarade inte...nu är lite ledsen. Vi ska få sen, vad kommer att hända. Nu har ansökt ny lån, men har inte fått ingen svar. Det kan ta ca 24 timmar,om får nån erbjudande. Jag vet inte, om få inte lån. Tänkte betala av mina smslån, och sen det bigbank med. Då kommer ha den lån istället det bigbank. Jag orkar inte leva med smslån, jag är trött att räkna hela tiden pengar. och nu näst månad-hur kommer att betala mina räkningar, jag vet inte. Hoppas att få ny jobb nu snabbt, att få säkert lön. Har lämnat tillbaka en bok, och lånade två nya böcker, på engelska . Nu ska läsa lite, blir tokigt snart igen, att sitta hemma. Nu är kvällen kommit. Jag har tänt lite ljus, och har haft lite mysigt, men jag har varit ledsen, och det kom några tåtar.Jag vet inte , vad ska göra. Jag bara orkar inte sitta hemma, nu är det tredje dagar att vara hemma, och tror inte att de ska ringa mig, att om kan jobba. Om de ska ringa då ska gå självklart. Nästa vecka kommer det lite mer jobb. väntar nu när de skickar schema. Hoppas bara att få jobb Centralen, men kan inte ju hoppas för mycket. Nu är det två veckors tid, när de ska välja ut, som ska få komma till arbetsintervju. Och tror inte att få nån lån, de har inte skickat ingen svar, annars skulle det redan kommit nån svar. Så måste fortsäta att leva med sms lån. Hatar det livet, vill leva som en normal svensk.Jag lånade 500, ifall behöver nu i helger, om ska gå nån dejt, men det tror jag inte. Att han vill träffa mig nu. Han svarade , att vi hörs senare, och han hade kollat min profilen, ska fråga om det, vad han hittat mer om mig. Tänkte inte störa honom nu, för att jag vet att han tittar på ishockey, och det gillar han att titta på. Ska se efter klockan 8 , om han har tid. Vill inte vara online där hela tiden. Men det är sant, att jag har fått lite känslor för honom, men jag kan inte ju säga direkt till honom. Jag vill träffa honom på riktigt. Men vill inte fråga honom först. Jag vill att han ska vara först, som frågar, om jag vill träffa mig.Eller han väntar, att jag frågar honom först. Jag vet inte ju hur han tänker. Nu är klockan snart tio, och han varit ca två timmar offline. Skev till honom efter klockan åtta.Nu måste ta det lugnt, om han kommer inte mer online. Jag får inte hoppas mer så mycket på honom. Det känns bara just nu konstigt, att han är inte online. Men tror att han är ute. Och hoppas att han träffar inte nån annan. Men jag kan inte börja fråga , varför han kom inte, eller pressa honom. Men nu tänkte jag ta själv det steg, att fråga om han vill träffa mig nu eller senare. Jag vill veta, jag vill inte vänta nu så länge. Bara om vi kan ses, sen kan vi se , om det händer mellan oss nåt eller inte. Tänkte vänta tills klockan elva, om han kommer inte då ok,men jag vill träffa honom. Och ska fråga, när han har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0