11.januari

Vet inte hur långt kommer skriva idag. Vaknade vid 10, skönt. ingen samtal, ingen jobb. Hoppas, att snart kommer schema, och hoppas jobba nästa vecka mycket nu. Måste jobba. Att betala alla räkningar. Räknar hit och dit, hur mycket måste låna nu den månaden. Och ja, jag fick ingen nytt lån. Kankse det är bättre, men nu har jag kvar bara de smslån, som måste använda, och snart ska ge upp. Måste bara kunna jobba nu mycket, att inte hamna snart hos inkasso. Jag mår dåligt, när tänker på pengar, hur kan ihop allt med det. Jag vet inte hur ska fira J, jag har inte råd, att ha nån stor kalas nu. Och jag vet inte,om min mamma ska komma eller inte. Hon sa, att hon ska komma när J ska fylla år, men nu är hon tyst. Detklart, om hon kommer, hon ska ge mig lite pengar, men hon vet ingenting hur jag lever, redan sex sista månader lever ju med smslån, med skithöga ränta. Och jag tänker inte berätta det, för att sen kommer hon bli "sjuk". Men det är ingen som vet, hur jag har med ekonomi. Jag hatar just nu mitt liv så mycket. Jag vill vara glad, lycklig, och inte känna mig ensamma. Igår kväll han svarade ,men det var sent, när han kom hem. Han hade hockey, så fick inte prata just mycket. Men han sa, att han kom hem precis, trött, sova, och sen önskade "sovgott". Jag känner att jag pressar mig själv. Skrev igen, att hoppas att hörs imorrn , nu skrev att -hoppas du sov gott efter match,och ha en bra jobb fredag. Men jag tror inte att han ska svara nåt. Jag vet inte vad ska göra honom. jag vill träffa honom snart, när vi har träffas, sen kan vi gå vidare. Det känns, att han känner oxå nåt för mig. Men han är känslig, och vill inte skynda att träffas kanske just nu så snabbt. Han ser ju oxå. att jag är intresserad av honom. Men jag vet inte, jag är lite rädd, att vi bara chattar chattar. Det måste vara nån av oss, som kommer säga snart"ska vi träffas", men vem. Nu har det gått en vecka, när vi började chatta, och ingen av oss har inte frågat om vi ska träffas. Han har sagt, att han kan tänka att träffa mig. Men så mycket som jag har förstått, så han har blivit sårad sist för mycket ,att han är oxå rädd , att träffa nån kanske. Men har frågat, om han är redo, att träffa nån, och han svarade "ja". Om vi bara kan träffas nu under helg, men jag vill inte ju fråga först. Nu har han svarat till mig, tänkte at han raderar mina meddelande. Han skrev att han har haft hosta, är sjuk lite. Jag svarade- om du behöver vårdare, då kan komma och hjälpa honom, sen skrev att du kan dricka wisky, men han svarade att det var gulligt sagt, och att han dricker inte whiskey. Svarade att jag visste att du dricker inte, dricker du vodka. Han hann inte svara. Men vill inte börja nu att störa honom. Men blev rädd, att han vill inte ha mer kontakt med mig. Jag ville säga till honom själv, att jag vill träffa honom. Men vet inteom jag vågar säga. Kanske vänta , att fråga det. Nu har sökt två till jobb. Jag måste hitta jobb, och söker vidare. Men det är svårt att hitta jobb. Just nu hoppas på ett jobb- central grand. Vem vet. när jag har tur. Nu är det att passa på mobilen, om nån kommer att ringa, eller kolla sen sina mejl, när de svarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0