13.januari

Tiden bara går, och snart kommer ju J hem, om tre veckor är hon äntligen hemma. Och ingen som händer. Jag har inte träffat ju ingen, som jag ville , men jag har ji tid. Och kanske nästa vecka ska träffa ju honom. Tänkte inte alls igen , att skicka nån meddelande , men kunde inte. Skickade bara- godmorrn, hoppas du sov gott. ha en lugnt, skönt, solig söndag. Och han svarade- godmorrn, detsamm. Svarade inte mer, det är inte bra, att börja igen , då ser han att jag har inget annat att göra.Nu ska låta honom vara hela dagen, sen senare ikväll, kanske ska se om han har tid, att chatta.Men just nu är jag glad, att han vill träffa mig, men man kan ju inte hoppas för mycket, att det kommer bli nåt mellan oss, ma kan bli besviken, när man träffar på riktigt. Vet inte, men jag har redan nu nån känslorna. Idag ska städa igen hemma, ska tina frysen idag, sen ska handla lite, fixa tvätten imorrn. Ingen som vill köpa bilbarnstolen`?Hon ringde inte, men man vet inte, kanske nån vill ju köpa. Klockan är snart 5, jag blir galen snart. Väntar hela dagen schema, men de skickar inte. Jag vill veta , hur ska jobba nästa vecka, men ingen . Jag är trött att sitta hemma, och jag kan inte bara sitta hemma, och vänta när de ska ringa. Jag klarar inte nästa månad, och jag mår redan dåligt för det. Hoppas få nästa vecka nån samtal, att få nytt jobb. Idag fick prata med J lite. Hon mår bra, bara tre veckor kvar, sen är hon hemma, och börjar vardagsliv igen, inga mer dejt, eller jo, det kan bli ju, men inte så lätt att träffa nån ju. Och snart kommer Anja hem, då kan ju berätta om allt, hur det har gått md mig, med alla mina dejtar. Jag skrev igen till honom, att jag har fixat min profilen, om du har saknat mig. Sen han svarade, att ja,han har saknat mig. , och kolla min profien. Och han kollade, nu skickadeigen, att jag har inga halvnakna bilderna, som han hade, hahha. Men han har inte svarat. Nu när han loggar in, sen ska han läsa min meddelande igen. Jag saknar honom, jag vill träffa honom redan imorrn, om jag bara kan. Men jag vet inte om han är frisk nu.Jag vill bara gråta, men är det för honom eller nåt annat, jag vet inte själv, men jag tänker på honom mer och mer nu, när vet att han vill med träffa mig. Och jag hoppas ju, att vi kommer att hitta varandra på riktigt, men man kan inte säga, att det kommer bli vi två. Men nu väntar , när han frågar , att träffas. Nu fick mitt scheme, eller bara mejl. Jag vill bara skrika , ingen jobb eller. -vi ringer, om vi behöver er, tack så mycket för, men det funkar inte mer med mig. Nu kan det räcka, jag vill inte gå dit, nej, nu vill jag bara sluta, men hur. Jag är trött om det , att sitta utan jobb. Jag kommer inte att jobba kvar där, det är ingen ide att fortsätta sådär. Nu kommer det bli två veckor utan jobb, eller mer. Sen kommer ingen pengar, och hur kommer jag betala alla mina räkningar, hur kommer jag klara, jag vill bara gråta, jag är så trött . Nu måste jag hitta snabbt nytt jobb, och sluta där på en gång. Det är våran husfrus fel, han tog ny personal, att vi ska ut därifrån. Jag hatar honom nu mer, och kommer att skrika på honom snart. nu måste bara gråta ut allt, vad jag har i hjärtat,chattar med honom samtidigt. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0