14.januari

Nu är klockan lite över sju, vaknade redan vid 5.Fick ett meddelande i FB av en gammal arbetskamrat, chattade med honom. Berättade om mina problem. Han ska hjälpa mig, ska skicka ett nr, att kan fråga om ett jobb. Kunde inte sova så bra, nu börjar få huvudvärk. Jag är orolig med allt, hur ska klara mig nu, om kan inte betala mina räkningar. Nu ansökte ett nytt lån, men tror inte att ska få det, ingen som litar på mig, men nu skrev att lösa dyra lån, då de ser att jag behöver att betala av de. Jag tror inte att ska jobba idag. Jag börjar bli må jätte dåligt, med allt nu. Bara att få ihop med mitt liv-jobb, kärlek... Vill inte att J ser att mamma mår inte bra, men hon kommer se mig, att mamma mår dåligt, och sen kommer hon oxå vara ledsen. Tårarna.Och jag kan inte berätta om mina problem med M, han ska inte hjälpa mig, han förstår inte. Jag behöver nu just ett jobb, och heltid. Måste jobba, att kan betala mina lån, men det går inte så bra med mitt jobb. Och jag är så arg på allt. Men de måste betala de timmmarna, som jag har rätt till, men tror inte att de ska betala. Bara att vänta. Men det måste vara mitt tur, att hitta nytt jobb. Tror att han ska jobba idag, för att han sov igår klockan halv elva, men efter det var han online halv tolv, och läste inte mit sista meddelande. Då brukar han vara online vid åtta. Men vi ska chatta igen idag, men jag vet inte hur. Jag mår jätte dåligt, och jag vill inte prata om mina problem. Bara att träffa honom, kan bli kanske starkare. Att få krama honom lite kanske. Hoppas att vi ska träffa denna vecka. Men tror inte att han kan träffa mig nu under vecka. fyn, hur saknar honom. det är så skönt att chatta med varandra, lite skoja, att båda skrattar. Men jag kan inte jo hoppas så mycket. Vi måste träffa "face to face". Idag, ska städa nu hemma. sen har jag tvättstuga med, ikväll., och jag vill inte vara online på MP. Då kommer att skicka igen meddelande. Måste ta det bara lugnt. Ja, han läste imorse min meddelande, nu skickade ny, men han har inte varit online nu ca fyra timmar. Jag tror att han gick imorse till jobbet. Jag vilade lite, och började att tänka, vad ska göra, om kommer bli arbetslös. Och efter halv timme ringde min chef, han ville träffa mig imorrn på kontoret, efter ca 15 min ringde, att det finns jobb grand centralen, han ge mig telefonnr, ring, och sen kan ringa tillbaka. Och nu ringde, men hon svarade inte, men lämnade mitt nr, och nu väntar att hon ska ringa tillbaka. Det är lunch tiden, då tror inte att hon ringer ju på engång. Och fick mejl med, att det finns möjlighet jobba där, att de behöver 5 personer. Så nu kommer krig mellan oss, vem ska få jobbet där. Men tror att jag har större chansen att få jobb. Jag har redan ansökt dit, och jag är bättre på svenska.hoppas på det samtal nu. Jag behöver jobb, och nu på en gång,om bara kan. Och det känns, att det är slut med Backmanngruppen. vet inte. Återkommer senare. Imorrn ska till kontoret, sen nästa vecka personalmöte oxå där, och sen på fredag ska till interwju "grand central". Hon ringde, och det känns så lugn, att fick det samtal ,nu är det bara att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0