15.januari

Ja, nu är det tisdag, och idag kommer jag att bli arbetslös. Ska till kontoret klockan 12. Efter det ska direkt till AMS, att skriva in mig. Kan inte göra det hemma i data, vet inte varför. Nu när jag blir arbetslös, tror att jag har rätt till nån månadslön, tror jag, vet inte helt säkert. Ska höra med min chef. Det har tagit tid, när det kommer hända. Men det är inte bara jag, som blir arbetslös. Och jag är ganska positiv. På fredag har ju ny jobb på gång. Nu , om jag får nån extra lön, då kommer åka till Tallinn, kanske. Igår kväll ju chatta igen , som vanligt med honom.Nu redan före klockan 8 skickade meddelande- hoppas du är piggare idag min ishokeykille, hörs senare, ok. Men han har inte varit online ca 10 timmar, och han logga ut direkt, när han var klar med mig. Tänkte att han var online senare, men nej, han var inte där. Kommer vi att höras senare, ja, det kommer vi göra ju, som vanligt.Och, nu när han är frisk, då hoppas att få träffa honom, jag är trött att bara chatta med honom. Berättade igår om min jobb, och han undrade varför ska bli arbetslös, då förstod, aha han vill veta, han bryr om mig, sa oxå att på fredag ska kolla nytt jobb. Om jag får på fredag svar "ja" då vill fira det. Men om jag får det jobb, då kanske ska börja jobba i februari. Tänkte ringa till M oxå senare, och berätta, då han vet. Och prata med J, jag saknar henne, men vet ju att hon mår bra. Ska börja fixa mig snart. Måste kolla, när går pedel ju, det kan vara problem med pendel. det snöar. Nu är hemma igen. Blev inte av med jobb, men kommer bli kvar min anställning. Men chef sa, att det ser ut att du ska får det jobbet. Så är lugnare nu. Han berätta en till jobb, om jag ska inte få det jobb. Men vill jobba ju på hotell. Måste hämta jobbkläderna, och tvätta. På fredag får jag veta direkt, om jag ska få jobbet. Sen ska ringa chef , sen ska lämna mina grejerna till jobbet. Sen ska börja fira. Han svarade nu, och han har kvar feber.Hur ka ha kvar feber, det kan inte vara sant. Redan fyra dagar. Eller i söndags han hade ingen feber, vet inte. Men han sa, igår, att han har feber. Och idag med. Han skrev att vi hörs senare, svarade-ja ,det gör vi. Men ska prata med honom senare. Han kan vara sjuk, men nåt annat, inte bara förskylning. Nu sitter jag vid data, och väntar på honom, som vanligt.Han brukar komma efter klockan 8, han var sist online halv fem tiden.Jag ser det ju. Han läste min meddelande. Nu när han loggar in, då ser han min meddelande igen. Jag känner att det är sant. Jag är redan nu kär i honom, utan att träffas. Hur kan det bli så, jag vet inte. Händer det bara med mig, eller mer med nån annan.Jag vill gråta för det, att kan inte träffa nu, saknar redan honom, men jag kan inte säga ju nu här, hur jag känner. Vi skriver inte , som puss o kram. Klockan 10 kommer han att sova.igen som vanligt. Jag vet han tittar säkert ishokey. Hela tiden kollar, om han kommer in eller inte. Jag kan inte, jag vet inte när kan träffa honom, när kommer han att bli frisk, och säga, ok nu äe jag frisk, vi kan träffas. Jag saknar honom eller nån att kramas pussas.... Nu är klockan 10, han svarade inte, var online klockan 9, nu var igen online, nu skickade nytt meddelande- du online, men han svarar inte. Vad är det med honom? Vi chattar varje kväll, och nu, han är tyst. Jag vet inte nu vad ska göra. Om han svarar inte mer, är han trött om mig. Jag är kär i honom, och nu måste kanske släppa honom....vill inte tänka på det just nu... Klockan är över tio, och han chatta med mig, nu är jag lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0