16. januari

Bara skriva skriva skriva.... Ny dag, hemma som vanligt. Inga stora planer idag. Tar det lugnt. Imorrn ska gå hämta kläderna, och tvätta de. Kanske ska till posten idag, fick lite extra från Tradera nu. Hoppas att kan sälja bilstolen, och kanske bärsele, men ingen som kontaktar. Vad är fel? Pris är ju bra. Hoppas att kan sälja bilstolen, det var två, som ringde, men sen ångrade. Igår fick ju chatta med min kompis. Kan jag hålla borta från honom idag? Nej, det tror jag inte. Jag frågade nu , när vi kan träffas. Han svarade-nästa vecka, denna vecka mycket att göra jobb, och sen träning och match på söndag. Sen tänkte, ok, då vill han träffa mig helgen.Svarade, att ok, det är lugnt. Då måste chatta med honom en till vecka. Men nästa vecka hoppas ju att börja jobba , då går tiden snabbare. Ringde till M, berättade att på fredag har jobbintervju, att om de frågar, jobba på helger, då svarar att kan jobba varrannan helg, han sa ok. Tror att han blev lite glad, att få nytt jobb. Nej, jag kunde inte vara borta, och klockan halv tre skickade meddelande, och han svarade klockan 5, att han mår lite bättre, att hörs senare. Nu han var sist online för 4 timmar sen, vet inte om han kommer online eller inte. Kanske han kommer in, men inte att chatta med mig. Jag kan vänta tills klockan 11, sen ska logga ut. Jag tänker ju på honom.Och jag hoppas, att om en vecka ska träffa honom. Nu ska titta på en film lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0