17.januari

Kunde inte sova inatten. Tänkte på honom, han kom inte online, men jag kan inte tänka, att han måste ju komma. Eller fråga honom, varför han kom inte. Imorse han läste min meddelande, och han svarade, att han somnade tidigt igår. Jag svarade, att det gör inget, att hoppas att hörs senare, om jag somnar inte tidigt, att kunde inte sova inatten, för att imorrn har stor dag. Jag väntar inte att han ska svara nu direkt ju. Så vaknade klockan åtta, äta frukost, ducha, betala några räkningar. Det gör jag nu varje dag, att betala lite, och räkna pengar. Jag har skrivit upp, när måste betala mina räkningar. Måste ju låna pengar igen, jag hatar det. Snart ska gå till jobbet, måste tvätta kläderna, och imorrn kanske ska lämna tillbaka. Imorrn har stor dag, men tar det positivt. Hemma, data öppet.Har hämtat mina kläderna, tvättat de. Har fixat mina papper, bara packa imorrn. Imorgon kommer det bli min dag. Jag vet att kommer inte att sova, men tar det positivt ,menar den jobbintrevju. Bara att vara själv, och visa, vem jag är. Ska ge min bästa, att få jobbet. Jag kommer att klara det.Jag vet. Skickade en till meddelande-träning,ishokey på tv, eller Tiina på mötesplatsen, hah, hörs senare. Och det klart , han har inte läst det. Imorse halv nio skickade oxå, han har inte läst det. Eller ja, han ser ju mina meddelande, men tror att han ska öppna det, när han ska svara till mig. Hoppas att han ska vara här ikväll, vet inte. Jag sa, att kanske jag ska somna tidigt. Jag tänker på honom nu så mycket, jag vill träffa honom, bara honom. Det börjar komma andra, men jag bara raderar deras meddelande. Igår var en snygg kille, han svarade,men inte mer. Men jag vill träffa bara min "ishokey" kille, ingen annan, men får inte glömma bort, att om vi ska träffas, det kan bli fel, eller vi kommer att bli besviken. Jag vill inte tänka så mycket på honom, men det går inte. Tänkte att lämna honom ju ifred nu, helger, han har träning och sen match på söndag. Men jag vet att kan inte lämna honom ifred. Klockan är snart tio, han var online vid klockan 7,jag tror inte att han ska komma online. Jag vet inte. Varför? Kanske att sa ju själv, om jag inte somnar tidigt. Jag saknar honom, måste ta det lugnt. Jag känner, att pressar honom lite själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0