18.januari

Fredag. Ledig. Jobb. Snart ska åka till stan. Jobbintervju står i almanacka. Nu ska jag visa, vem är jag, att få det jobb.Sov lite, men inte så bra, men ska sova nu ikväll bättre, hoppas jag. Igår han kom online, lite chatta. Han hade match, de förlorade, då han skriva inte mycket, men önskade godnatt. Men han läste inte min sista meddelande. Jag skrev ju oxå, att glöm inte hålla tummarna till mig, jag vet inte om han kommer att svara, när han ska läsa. han är inte online varit, nu kan han komma online klockan 10 tiden. Jag vet ju vilka tidena han är online. Jag tror att ska lämna honom ifred nu i helgen. Vet inte om jag kan. Tror inte att kan vara utan att skicka meddelande. Kanske vi ska träffa nästa vecka. Hoppas jag. Nu ska börja snart gå. Det gick inte så bra. Först mitt tåg var försenad, ringde, att är lite sent,hon sa ok, bra att du ringde. Vi pratade, hon skulle kontaktat mig själv, utan Backmanngruppen, sa hon. Jag svarade hennes frågorna, hon bara svarade att jätte bra hela tiden. Då tänkte, ok då måste jag får jobbet. Och sen hon svarade, att hon ska svara under februari, att de behäver i mitten av mars ny personal. Jag sa, ok. Efter mötet ringde till min chef, berätta, att gick inte så bra. Att hon ska ringa under februari, sa oxå, att du sa, att skulle få veta direkt, att vi skulle få börjat jobba på måndag, han sa, att hon ska ringa, och prata med mig, att han ska återkomma , vad ska han göra med mig. Jag mår jätte dåligt, jag ville bara komma hem. Nu när öppnade dörrem började direkt gråta...Jag är så arg på allt, jag vet inte hur ska klara mig nu.Jag kan inte betala mina räkningar. Vet inte hur ska ta mer lån, kanske ska lämna allt, och sen kommer bara obetalda räkningar. Jag orkar inte mer, jag vet inte vart ska ta vägen. Kommer inte mer att köpa maten, nu ska leva utan maten. Jag har redan varje månad minus femton tusen. Jag klarar inte det allt. Jag är helt slut nu. Jag vill bara dö.....ingen som vet, hur jag har min ekonomi. nej, nu det är slut med lån. Och kommer inte att betala mina räkningar. jag har ingenting att göra. Kvällen har kommit. Har varit halva dagen i sängen, och bara gråtit, tagit en pill, att lugna ner. Nu är lugn, men lite känner seg och orkar inte mycket just. Började sakna N, tänkte ringa honom, men den nej. Sen skickade meddelnde, att om han har fått present. Jag trodde inte att han ska svara, men han svarade, att han fick de, och sa"tack".Sen skickade tillbaka, att ok, då fet at det kom fram, och du hittade nåt fint, och sen skrev att han är jätte fin bild .... Och min kompis svarar oxå lite till mig. Nu chatta med en snä'll arbetskompis, berätta om intervju.Jag vill att bara prata med nån, att få lite stöd. Min kompis hade tittar min profil, hahah , han saknar mig lite kanske Nu chattar med honom, och mår bättre, att få rensa lite tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0