19. januari

Igår fick prata med honom lite. Det känns ok, me han försvann så snabbt igår. Jag väntar, när han ska svara, han svarar inte. Och sen läser, han hade gått sova, önskade mig godnatt. Han skrev det samtidigt, när jag svarade honom. Sen skrev, att förlåt, missade din sista meddelande. godnatt, eller säger godmorrn , när du läser det. Och nu han hade läst det. Men det klart., han svarade inte, vad ska han svara. Jag kunde sova ganska bra inatten, men nu när vaknade, började igen må dåligt. jag måste bestämma nu, vad ska göra. Om jag vill vara kvar där, eller bli arbetslös. Det klart, de vill behålla kvar mig, men jag klarar inte att vara utan lön , och nu tänkte, ta en lån på sjutusen, betala räkningar, men kan inte betala all,och det sen ska vänta inkasso brev. Och tänker säga upp min bredband, så att i maj kommer bli utan intenet. Jag vet inte vad ska göra. Kanske måste släppa allt detta, och gå vidare egen hand. Ja, jag kan vara arbetslös, men kommer ju säkert att hitta nåt annat. Och jag vill ju börja plugga, vill satsa på det nu. Vilat lite, börjat lugna ner lite, men fortfarande lite mår dåligt. Måste börja tänka mer,vad ska göra ju. Jag har en till extra jobb, som kan jobba nu under februri, om jag vill, vet inte . Men söker nåt annat. Och de måste betala de timmarna, som vi har inte jobbat. Så nu februari vill jag se, att få de timmarna betald. Annars kommer jag sluta direkt, det tänker jag göra. Försöker inte vara hos mötesplatsen, annars skickar ju igen meddelande. Tänkte skicka senare bara en meddelande, men kommer jag att klara, att vara utan honom. Måste äta lite nu. Ja, såklart kunde jag inte vara. Skickade meddelande, för att han var online.Men han har inte läst det. Jag vet inte vad ska göra med honom. Nu har det gått redan två veckorn, när vi har haft kontakt, chattat varje dag.Men inte ännu att träffas. Kommer vi att träffas nu nästa vecka, eller han får kalla fötter. För att han är svensk, jag har haft svenska, och de får bara kalla fötter. Han har sagt, att han har inte tid nu denna vecka-träning och match imorrn. Jag sa, ok, det är lugnt, att nästa vecka kan vi träffas. Frågade ju honom, hur ofta de tränar, och han sa att 2-3 dgara i veckan. Jag vet inte vilken dag ska komma träffas,om vi träffas. men tror att vi ska träffas helgn, fredag eller lördag. Jag orkar inte vänta, när kan få träffa honom. Det måste vara nåt, annars vi skulle inte haft kontakt så länge. Han vill träffa mig, men han har inte så bråttom , och tycker att det är bättre, att vi har fått båda en liten bild av varandra. Men nu vill inte börja själv fråga igen, när ska vi träffa. Nu vill att det ska vara han, som frågar. Nu är det tyst hos grannarna äntligen , de hade så högt musika. Ska läsa boken, snart är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0