1.januari

Nu har det kommit- år 2013, och det är mitt år-ORM. Orkade vara uppe , och önskade mig en sak, som kommer vara nu viktigaste.Önskade mig kärlek mest. Men det var mer, som önskade. Nu hoppas , det ska bli bättre. Ingen sms, bara M ringde, men min mobilen hade ljud av, så fick inte svara. Svarade, att jag är inte hemma, att hade ljud av. Men det gick inte fram. Snart ska gå till jobbet. Ska börja klockan tio, och slutar klockan fem, hoppas jag. Imorrn ledig, kankse. Och imorrn kommer han få mitt brev. Tänkte igår på honom, men jag måste släppa nu honom. Det finns nu andra i mitt liv. Klockan är över nio. Jag var så trött, att ville bara sova, men kunde inte. Nu är vaken igen. Chattar med en kille från Australia. Inte så seriös kanske, men man kan ju kolla runt, eller bara chatta. Och nu kommer vara ledig igen , länge länge. Det finns inte jobb den vecka, och sen nästa vecka samma sak. Det känns nu, nej nu det räcker. Söka nytt jobb nu , inte vänta länge. Jag kommer inte klara mig, måste hitta nu nåt. Ska börja söka igen imorrn, då har jag tid. Tror inte just så mycket, att kommer in till skolan. Imorrn få ny besked. Vem vet. Jag kommer inte jobba nu kanske de två vekor, då kommer jag inte att klara mig nästa månad, och det betyder,jag kan inte lova till J nån kalas. Jag har så ledsen för det. Jag vill inte att hon ska vara ledsen. Jag vill ge till henne, vad hon är värd. Hon är min prinsessa, och jag lever bara för henne. Ska titta lite filmen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0