20.januari

Vaknade vid tio idag, åt lite frukost. Nu kommer inte äta lunch,måste spara maten. Måste vara hungrig, men jag måste. Jag vet, att börjar gå ner i vikt snart. Måste nu tänka med min ekonomi, vad ska göra. Nu tänkte ta lån för tre månader, då kan betala av två lån, sen kommer 2100 krona vara kvar i mars, och sen ca 4200 månader.Men kommer inte att kunna betala hyra. Det kommer hamna direkt till inkasso, om inte betalar, sen kronofågor. Jag har ingenting mer att göra, jag har ingenstans att ta vägen, jag klarar inte mer. Jag har ingeen, som kan hjälpa mig, Jag kommer att fira J-s kalas, men hon får bjuda bara sina bästisar, kanske det kommer bli max 3-4, som hon får bjuda. Jag vet att det kommer att bli orättvis. Men vad kan jag göra, jag har inte råd, hoppas bara att hon kommer förstå, att mamma mår inte så bra. Jag vill inte att hon ska se att jag mår inte så bra. Men hon känner mig, och hon förstår mig, att vi kommer att ha lite jobbigt just nu, men vi kommer att klara det. Jag kan inte berätta det till M, han kommer bli arg på mig, eller då kommer han ta J, de kan inte låta göra. Igår chatta med honom igen, som vanligt. Det är så roligt med honom, han är så snäll.Jag bara hoppas, att vi ska träffa nu nästa vecka. Fråga honom, hur ofta har han match , han sa att två gånger i veckan. Hoppas att han kommer inte säga, att han kan inte nu igen denna vecka, men jag vill inte ju pressa honom själv, men tänkte fråga vilka dagar han har match nu nästa vecka. Jag vet inte, om vi ska prata ikväll eller inte. Han har match i Uppsala klockan 2. Han kommer hem, då är han säkert trött, och kanske ska sova tidigt. Och jag har inte varit online idag, och håller mig borta, om bara kan. När är jag online, kommer andra kolla min sida, och sen har börjat andra komma skriva meddelande oxå ju. Ska läsa lite, sen är boken slut, kan börja med ny boken, sen måste gå handla lite lite mat. Att klara nästa vecka. Nu klockan är snart 1, har handlat lite mat, har bakat scones, ska äta de lite. Snart han ska spela, jag ska hålla tummarna för honom, som sa igår, önskade "lycka till", han tackade för det. Det måste vara med honom nåt på gång. Jag hoppas, att vi kommer träffa snart. Nu har jag aktiverat mitt konto på FB, ingen som kan kontakta mig, jag vill inte ha kontakt, jag mår just nu så dåligt, ska öppna det,när har kommit på fötterna igen, men just jag vill inte ha ingen kontakt med andra. Jag betalade 500 krona lån nu, men vet inte ännu, hur ska låna , jag har kvar mycket att betala, hur ska betala, jag är på vägen till inkasso, jag orkar inte ta mer lån. Fick prata med J lite, jag sa att mamma saknar dig , att mamma mår dåligt, sen han sa att hon vill inte prata med mig, det var allt, prata inte med M heller. Jag vet inte hur kommer att klara , när hon kommer hem.Jag vill inte att hon ska se, att mamma är inte ok. Ska börja äta lite nu lite, sen ska oxå läsa .,kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0