21.januari

Tiden bara går går, och om 10 dagar är min J hemma. Vad har jag gjort under denna tiden`? Ingenting. Tänkte måla sovrum, nej. Trodde att kommer dejta ofta, kommer hitta nån innan hon kommer hem, att bli kär i,nej(har ju en chans). Jobbat, nej. Bara vart hemma och gråtit. Kunde inte sova igen inatten. Grannarna skrek lite, och sen. Chatta med honom igår, men han försvänn,utan att säga "godnatt". Jag väntar väntar, han svarar inte. Ok, sen skickade själv meddeladne, önskade godnatt, och sen hörs som vanligt, två veckor,när är det slut, när kan jag få träffa dig.....Och klockan är tio snart, han har inte varit online. Jag vet inte, om han kommer svara nu nåt. Nu ser han att jag vill träffa honom.måste börja pressa honom lite. vi ska få se, om kan prata med honom senare. Jag tror inte att han har träning ikväll, eller ny match. Han känns så trevlig, snäll,glad, inte dricka hemma, bara snusa.Jag vill träffa honom nu, jag bara orkar inte vänta mer. Men jag kan inte ju säga det direkt till honom. Han har inte läst min meddelande, han var online ca två timmar sen. Men tar det lugnt, han svarar, om han har nån svar. Kanske han vet inte vad svara. Nu har jag städat hemma, tänkte börja att plugga nu, för högskoleprov, nu vill jag få mera poäng. Det är jobbigt, men kan ju plugga nu, när jag jobbar inte. Måste passa på. Det är klart, att jag har inte så bråttom att plugga nu, men det är bättre, att börja nu, annars måste plugga sen mer, och sen har inte tid kanske. Chattar med en ny kille här HP, men han letar efter vänskap.... Nu är klockan fyra, och han har inte läst mina meddelande, börjar bli orolig, att han är trött om mig. Jag vet inte, kanske var det sista gånger, när fick kontakt med honom, jag är rädd, vem vet, Väntar tills klockan 8, att inte logga in nu själv, jag kan ju kolla, om han svarar, jag får mejl om det. Men nu har chattat med en annan kille, och vi ska träffa på onsdag. Jag har personalmöte, då kan ju träffa honom efter det. Men han är inte så seriös just nu. Jag vet inte, men nu vill ta allt, att få använda mina ledig tid, att dejta. Snart är det slut, Men jag vill träffa G just nu först, men vet inte , vad han kommer att svara nu. Han läste mina meddeladne vid 5, men svarade inget. Nu skrev, att du somna igår tidigt, och han svarade att ja, han var trött, och idag med. Men försöker hålla kvar honom, och skrev att jobbat mycket? och att då vet att du kommer att försvinna tidigt, haha. Vet inte om han kommer att svara på det nu. Eller han är trött på mig, kanske, jag vet inte. Klockan är 7, och han chattar med mig. Men nu har chattat, och han har 2 matcher denna vecka. Då frågade direkt, att då har du inte tid för mig att träffas,han svarade, att vi ska få se. Fösöker hålla mig lugn.Jag vill fråga honom, om hur han ser ut , när vi ska träffas. Jag vet inte ju, om han kommer svara på det. Han kommer, och sen han går igen. Nu är han borta igen ca halv timme. ok, han är tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0