22.januari

Hemma som vanligt, ska börja plugga nu idag, måste, orkade inte igår. Igår chatta länge med honom, vet inte om vi ska träffa denna vecka. Han har inte ju tid, att träffa. Men frågade ju honom,hur ser ut dejt(med mig). Och han svarade, att han ska klä på kläderna, som visar vem han är, att gå till nån bra restaurang. Jag svarade, att det är bra val, att han drar inte direkt till nattklubb. Jag vet inte vad ska göra med honom nu, vi bara chatta chatta, om han skulle varit intresserad av mig, då skulle ju han hitta tid att träffa mig, men varför det tar tid nu. Jag tror att han är rädd kanske, att träffa mig, eller han behöver mer tid, jag vet inte vad ska göra med honom. Han vet att jag vill träffa honom. Men när.Och igår chatta en till , men började själv, och han började skriva tillbaka, han var ok, men han bor i Borlänge. Men han vill träffa mig, att innan J ska komma hem. Men jag berättade , att jag kommer aldrig mer att åka själv nån annan stad. Så han kanske ska komma till Stockholm, men om han ska komma, måste han åka hem sen, han ska inte stanna hos mig. Men jag kommer säga det till honom. Men vill träffa ju G, men jag kan inte vänta så länge honom heller. Jag vet inte varför kommer nu alla, att vilja träffa mig. Igår chattade med en till, skulle träffat igår honom. Och dumma jag, jag ge mitt nr, och han ringde ju. Och vi prata att vi ska träffa imorrn. Men igår tänkte efter, och bestämde att jag ska inte träffa honom, jag kan inte, han prata för mycket att pussa hit och dit. Han vill ha bara sex, nej tack., Men hur ska förklara honom. Ska hålla borta från HP, idag. och MP vill inte logga in heller. Jag ser ju , om nån kollar min profilen ( G kolla igår), eller skickar meddelande. Jag vet inte mer vad ska göra. Han HP skickade meddelande, jag svarade direkt, att tror inte att kan träffa honom, och nu chattar med honom. Nu vill han träffa mig,ingen mer, vi ska inte pussa, om vi inte känner så. Jag vet inte, samtidigt ju ville träffa honom, men nu. Det kommer hela tiden nu, som vill träffa mig. Jag vill träffa bara G, men kan inte. ..... Jag träffade nu den HP kille, han var trevlig, snäll, vi prata, men han ville kyssa mg, jag gillar honom, men jag sa, att vi kan vara kompisar just nu, och när kom hem, han ringde, har du bestämt sig, jag säger , nej inte än. Han var helt ok, men jag har nån annan just nu, som jag vill kanske kyssa, men säger ju inte till honom. Jag vet inte vad ska svara , om han ska ringa igen. Jag vill ju träffa bara G just nu, men när när? Han har träning idag, då han är inte hemma nu. Kanske klocan 9 tiden är han hemma, vet inte. Jag har inte skickat ingen meddelande, ska gör a det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0