24.januari

Vaken redan vid halv fyra, kunde inte sova så bra. Jag vet inte själv varför. Ska till jobbet snart-till teatern. Igår chatta med honom, men han försvann igen utan att säga"godnatt". Men ska inte fråga honom , varför han försvann. Jag vet inte vad ska göra med honom, jag förstår inte honom, varför han kan inte hitta tid för mig. Eller han vill inte. Igår jag skrev, att jag vill inte pressa honom, att jag förstår honom, att han har mycket med jobb, och träning, match, att detklart vi kan täffa honom,när han har tid. Men nu har det gått redan tre veckor, och vi har inte träffas. Jag är lite trött, att chatta med honom hela tiden. Jag har snart inget att fråga eller prata. Igår sa, att du kan fråga nåt, han svarade att ok jag ska fundera nåt, och sen jag frågar, han svarar, sen han var borta. Jag vet att han läser mina meddelande nu, när han ska börja jobba, kanske. Ska skicka meddelande, önskar bara "Lycka till". Jag har andra , som vill träffa mig, kanske han har mer tid, men kan inte ju dejta samtidigt. Om bara kan träffa G först, sen kan ju kanske träffa D, som bor Borlänge. Jag vet inte, nu börjar jag oxå vara lite mer uppdagen. Att jobba, och nästa vecka kommer J. Hemma redan, jobbade bara två timmar, sen var det klar. Det var en till tjej, som vi ska jobba tillsammans nu. Lite lättare, och roligare att inte vara ensamma. Han(G) läste meddelande imorse, men han svarar inte, och nu skickade ny meddelande, att jag är hemma, jobba bara två timmar. Men han läser säkert inte denna nu, eller svara, nej, han ska inte svara, jag vet. Och nu börjar bli lite trött om honom, att vi har inte träffas, nu kommer satsa på den andra kille , som bor I Borlänge. Jag kan inte vänta ju evighet, när han har tid. Han kan inte vara så uppdagen. T. ex, imorrn han har inte träning eller match , han kan träffa mig imorrn, men nej, han kommer inte fråga mig, jag vet. Jag börjat tappa tålamod snart, jag orkar inte chatta mer såhär. Och han frågar nästan inget. Alltid det är jag som börjar chatta med honom. Det är orättvis. Nu har jag läst boken på engelska, och oxå pluggat några nya ord. Att skriva högskoleprovet, nu börjar plugga. Måste göra, om vill vara bättre nu, att komma in till utbildning. Och jag är positiv.Vad ska jag göra med män i mitt liv? Jag har ingen aning. Jag vet inte, men känner nu att G är inte så seriös mer, som det känns tidigare. Men ska försöka hålla kontakt med honom. Han läste min meddelande, men svarade inget. Och nu börjar chatta med den andra, skickade nytt meddelande. Han skulle jobba lite nu, men han var online, vet inte om han är uppdagen. Jag bara skriver skriver,men jag har inget att prata med just nu. Jag vet inte, vad ska göra med G, ska jag fortsätta med honom eller inte. Jag vill ju träffa honom, han skrev igår, att "vi kan ta det sen, så fort jag har tid"(att träffa mig). Han förstod, att jag skulle vilja träffa honom snart, att orkar inte vänta för länge och jag skrev ju oxå att vi kan träffa, när han har tid. Men det känns evighet. Vi chatta redan tre veckor utan att träffas, varför han annars vill hålla kontakt med mig. Han skulle inte bry om mig, inte läsa mina meddelande,men han läser. Han vill träffa mig med, tror inte att han leker med mig, men jag vet inte. Jag bara önskar just nu, att han ska fråga mig-om vi kan träffa imorrn?....men tror inte på det. Varför det är svårt att träffa mig, jag förstår att han är uppdagen. Jag är bara så känslig just nu. Om en vecka kommer J hem, jag som önskade att träffa nån innan hon kommer. Men jag har tid, en vecka.men det går snabbt. Jag har känslorna hos honom bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0