25.januari

Fyn, nu tog lån igen. Men nu kan betala mina räkningar, men det lån var högsta ränta. Säger bara fyn,fyn. Men jag hade ingen att göra. Jag måste fortsätta att leva så.... Somnade vid halv elva, inga meddelande. Alla var borta. Kunde inte sova, vaken efter klockan 4, kolla meddelande. Han , G skrev att- det gick bra, vi vann. Ok, då tänkte, att han har inte glömt helt bort mig. Klockan kvart i sex, skrev bara-grattis, och an läste före åtta. Nu är han inte varit online, men säkert snart kommer. Men vill hålla borta nu mig, jag kan inte, bara kollar, när han är online. Om få nån meddelande , då får ju mejl , kollar det. Och den andra kille, inte han heller svarar, nu skrev en till meddelande, få se om han läser det, eller svarar. Om han svarar, sen kanske ska åka till honom nästa vecka. , vet inte. Han skulle åka hit, varför han vill inte åka hit, eller åka till Uppsala eller Västerås. Jag måste börja tänka nu på J, hon kommer på torsdag, men när, jag vet ingenting ju, M ringer inte, eller svarar. Måste prata med honom, att han kan vara med J på lördag. Han berätta, att han ska sluta jobba nu med taxi, när han ska komma hem. Men det säger han bara, han ändrar sig snabbt. Nu chatta lite med den ny kille, kanske ska åka till honom nästa vecka. Han ska vara uppdagen nu i helgen, men vi ska bestämma efter helg nu. Ska fråga imorrn , hur kommer det funka med schema.Om det kommer bli, eller de kommer att boka mera dagarna att jobba. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill ju träffa honom, men om han kommer nu säga, att jag ska stanna länge? Vad ska svara då?Han svarade, att vi kan bestämma det när jag är där. Men det går inte sådär för mig. Det blir dyrt, om köper ju biljett sådär. Men kollade, att kan ladda ner appen, och köpa biljetten där oxå.Ska kolla upp. Klockan är snart 8, och började chatta med G, han svarar, men vet inte ju hur länge. Han kan försvinna snart igen. Och jag som trodde, att skulle träffats ikväll...nej, han har inte tid. Men ska hålla kvar honom. Jag vill att han ska visa sin intresse mer. Jag vill ju träffa honom först....vi håller på nu tre veckor, och har inte träffas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0