26.januari

Lördag är här, och jag har inte alls sovit. Bara kolla klockan och hela tiden MP. Igår började ju chatta med honom, och sen klockan åtta han var borta.Han svarade inte, då tänkte ska inte skriva mer, att tex, att måste sova nu . Och detklart kolla hela natten, om han läser det, om han är online. Och han läste mitt meddelande klockan halv två inatten! Då tänkte direkt, ok han var ute, men med vem. Jag kan inte fråga direkt, aha du var ute igår, med vem eller så. Men tror att han var med sina kompisar, men han skulle ha sagt, att han ska ute,då skulle inte väntat honom. Men tänkte ju samtidigt, om han träffade nån före mig. Men börjar känna lite, att han börjat att undvika mig. Kanska han är trött om mig, men samtidigt, om han vill inte ha kontakt, varför han svarar mig då, då allt är inte borta. Men tänkte berätta nu, om han har tid att prata med mig , att dottern kommer hem på torsdag, kanske han tänker, aha, att det är dags att träffa mig.Men jag vet inte vad ska göra med honom. Men kommer satsa nu på den andra killen. På måndag måste bestämma nu med honom, om ska åka till honom nu. Nu är hemma, tänkte ju att vila lite, men kan inte alls. Jag bara tänker på honom nu. Han var ju online imorse klockan sju, skickade ny meddelande-godmorrn, allt bra med dig?du försvann igår..., men han läste inte, för att han var borta nu ca 7 timmar, och precis nu var han online, men detklart han läser inte eller svarar. Men jag kan inte lämna honom. Jag har aldrig varit med nån, att har chattat så länge, att utan att träffa. Jag vet inte hur han tänker, om bara få hitta den sista pysselbiten. Jag vill veta, varför han svarar , om han tänker inte träffa mig. jag kan inte ju fråga direkt igen, om han vill träffa honom. Men hoppas, att ikväll han hittar tid för mig att prata lite utan at försvinna igen. Jag känner nåt, att måste träffa honom.Men varför är det så svårt för honom, att träffa mig.Och var var han igår? Vet inte, om han svarar, men kan inte ju fråga honom, han vill inte säga kanske.Detklart han måste inte förklara inget. Men han kunde ju säga, att jag ska ut nu, att måste sluta nu, inte bara försvinna. Jag har ingen aning, om han hade träffat nån annan. För några dagar sen frågade honom, han svarade -nej, han har inte träffat nån annan.Men ser han inte att jag vill ju träffa honom, jag är intresserad av honom,han har inte tid, jag förstår det , men han kan väl hitta de lite tid för mig, jag ber inte ju att träffa honom många timmarna, det räcker med en timme, att få se, om vi funkar eller kan vara bara kompisar. Varför det händer med mig? Jag vill bara gråta, jag saknar honom.... Nu är klockan halv åtta, och han svarade, ser ut att vi kan chatta lite, om han inte försvinner. Men vad ska man prata med honom, jag har ingenting vad prata om, jag frågar hela tiden, jag hitta att fråga, men han kan ju med visa sin intresse ju. Imorrn han har match, ska fråga om det kanske lite.Hoppas att han förvinner inte, och vi kan säga varandra "godnatt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0