27.januari

Söndag, klockan är halv åtta. Dags att gå till jobbet snart. Här har jag skrivit länge, att saknar nåt, att krama pussa. Men inget som händer, har träffat nu ca fyra killar, när J har varit borta. En ville ju träffa mer, men ville inte jag. Jag har nån annan på väg. Jag har just nu två, som vill träffa båda, men det känns att en måste glömma bort. Han (G) har varit tyst sista dagarna, svarar bara ibland. Tidigare vi chatta länge, jag fråga han svara. Men nu jag frågar, han svarar, sen är han borta.,utan att säga"godnatt", tidigare sa han alltis "godnatt". Jag vet inte , om han vill träffa mig eller inte, och jag kan inte börja fråga honom. Jag har försökt att fråga, men han är ju så"uppdagen".Nu skickade meddelande-godmorrn, du e snabb att logga in och ut, med vem ska ni spela idag?när? Här är fråga, det kan han ju svara på. Han brukar svarar, om jag frågar honom nåt. Men det känns, att han undviker mig. Just nu efter onsdag, han försvinner så snabbt. Men nu kommer till den andra killen. Ska ja satsa på honom eller inte, jag vet inte , hur seriös är han. Hoppas imorrn kan prata med honom på riktigt. Om jag ska åka, och bokar biljetterna, då vill prata med honom i telefon. Tänker inte boka inget, utan att få prata. Han ser ut ganska bra, snygg. Om jag åker, då tror att bokar samma kväll tillbaka biljett. Men tar det med ombokningskydd, om han vill att stannar, då kan ju stanna. kan boka om. Och jag tror på onsdag, vill inte åka, för att jag har dante på besök. Onsdag ska det vara över. Nu vill ju träffa nån sista före J, kommer jag träffa nu nån, som kan bli i kär, och han med. Just kom hem, och vill bara sova, jag är helt slut, kan inte sova. Igen, kolla hela tiden klockan. Nu kolla MP,han( G) läste, men han svarar inte, nu skrev -lycka till.Men han skriver ingen, jag vet inte, hur tolka det. Tidigare han svarade hela tiden, men nu, han bara läser, ibland svarar. Han har match nu säkert, han kan inte svara ju. Men håller tummarna honom, kanske ikväll han svarar nåt. Jag vill veta, hur han tänker, eller varför han undviker mig, jag ska inte fråga ju de direkt,men jag tänker ju samtidigt, om han vill inte ha ingen kontakt, han kan bara låt vara, svara inte då, men han läser, han svarar. Jag förstår inte honom, kanske ska fråga honom senare nåt, men ja, om han stannar inne länge. Han loggar ut ju hela tiden. Jag skickade till den andra kille oxå meddelande-om vi ska träffa nästa vecka. Men han var inne halv timme sen. Jag måste vila lite, ska ta en lugnpill, sen kan sova liten stund , kanske. Jag fick sova nu ca 3 timmar, skönt, känner mig trött nu efter det pill. G svarade, först sa"tack", sen frågade senare hur gick matchen, han svarade ,det gick bra. Nu frågade , vann ni igen, men han är offline,IGEN, nu är det en timme sen. Han brukar vara online en gång i timmen, sen logga ut direkt. Försöker hålla mig online, men det är inte jag. Ingen ide , för att jag tror inte att han kommer stanna nu länge, att kan prata lite länge. Andra kille har inte läst min meddelande, kanske han kommer svara nu nåt. Vet inte. Hoppas att få prata med honom imorrn. Om ska åka dit eller inte. Jag vill ju träffa honom, G har inte tid för mig ju säkert. Imorrn ska jobba, börjar klockan 8, slutar vid 11,skönt att jobba bara de tre timmarna. Nu har fått prata lite med G, och han stannade lite. Berättade nu, att dotter kommer nästa vecka, att om vi ska träffa, att då måste hitta barnvakten. Han svarade, att ok då kan jag ha barnvakt, för att hokey är viktig för honom just nu. Så han vill träffa mig, annars skulle ju inte han sagt så. Det kan ju inte ta evighet, att han har de match varje vecka ju. Ska gå lägga mig nu, tror att han har somnat nu, klockan är halv elva, han brukar sova denna tid. Han måste vara trött, efter matchen ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0