28.januari

Ja, igår fick prata lite med honom, men han försvann ju igen. Sov halv elva,men kollade ju, om han var online. Nej. Nu loggade in, och han läste min sista meddelande , klockan elva tiden.Han svarade ingen, för att såg att var inte ju online. Jag kan hålla honom kvar, om han sa igår , att träffas ju. Men ska kolla upp med den andra kille nu idag, om ska träffa honom. Jag tror att ska åka tillbaka kväll, om ska åka till honom. Men måste prata först med honom. Snart jobba. Min mamma ringde igår, och hon ska komma hit, när J ska fylla år. Kanske ska åka med henne till Tallinn. Jag har presentkort kvar, kan använda det, och J ska bli glad, om hon får åka båt ju. Klockan är snart sex på kvällen-lagar maten, har städat redan, skickat meddelande till G. Och den andra killen är borta, han var online igår på dagen sist. Han måste vara uppdagen, eller inte hemma. Och det ser ut, att vi ska inte träffa nu. För att fick samtal från jobb, och ska jobba imorrn och på onsdag med, en annan hotell. Känns bra, att börja komma ut hemifrån. Och få sina timmarna jobbat, men de betalar ju de timmarna, som kan inte jobba. Nu kommer vara ledig torsdag och fredag, kanske, men sen har jag ju J. Jag ville ju träffa honom, kollade biljetterna redan och allt, och nu. Inget. Ska fortsätta med maten. Sitter vid data, han svarade( G), men nu han är borta igen, som vanligt. Han kommer säkert snart igen, sen han läser igen min meddelande. Och den andra kille var online, men läste inte min meddelande. Kanske han ska svara nåt, se han läser. Vet inte. Vad ska prata idag med G? Om han stannar länge. Han är ledig från träning, ingen match heller. Imorrn han har träning. Jag ville så mycket, att träffa nån innan J kommer, men det blev inte så. Eller ja, jag träffade ju ca tre. Men det blev ingen, men ska fortsätta ju. Men vill ju träffa G, men han har inte tid. Men han hittar tid för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0