29.januari

Klockan är över åtta på kvällen, lyssnar Lisa Nilsson. Idag jobbade, och det var mycket stress, fick huvudvärk, ont i kroppen, trött. Vill sova, men kan inte sova nu. Igår prata lite med G. Frågade, när hans vip går ut. Han svarade, att om ett tag, men sa inte mer. Och nu skrev tll honom. Om hans vip går ut, hur kommer vi att hålla kontakt, eller kommer vi träffas före det, och sen skrev oxå, att är rädd att tappa bort honom. Skickade snart för två timma sen, han var online vid sju, men hade inte läst det. Tror att han slutade träning, och snart ska vara hemma. Jag har ingen aning, om han ska svara eller inte. Passar på här hela tiden, loggar in och sen ut. Jag vill inte stanna hela tiden online. Jag vill ju träffa honom snart. Men vill veta, vad kommer han svara nu, om han svarar nu såklart. Den andra kille svarade ingen mer nu. Och nu började med den Iransk kille, som ville kyssa mig. Kanske ska satsa på honom istället. Men jag kan inte ha ju samtidigt två nu,. måste få nån svar från G,jag vet att han har inte tid, men är så trött att vänta så länge. Jag börjar få så många känslorna igen, tänker på honom. Men nu han ser att jag vill träffa honom, och är orolig, att han försvinner. Kommer han att svara nåt eller inte, jag vet inte. Nu har det gått en månad, vi chattar bara. Han måste ha ju nån intresse hos mig, han skulle inte chatta mer med mig. Jag vet inte vad ska göra, om han kommer att försvinna.Kollade precis, och han hade läst min meddelande, men han svarade inte tillbaka. Inget.....Nu han svarade, att han har mycket vip kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0