2.januari

Nu är jag redo, att börja jobba"hemma". Har duchat klar. Börjar bli ledsen igen, att må dåligt.Med allt,mest med jobb. Att kan inte jobba, och börjar bli orolig på riktigt, hur klarar vidare, att betala alla mina räkningar. Jag kan inte ta hela tiden lån efter lån. Måste hitta jobb NU. Och samtidigt väntar ju idag det sista besked till skolan, det ska få man veta vid klockan ett. Kollade igår lite jobbannonsen, och hittade ett jobb, som ska börja ansöka nu . Klockan är över ett, och jag väntar min besked, om kommer in till skolan. Hoppas hoppas. Nu har ansökt tre jobb. Vi ska få se, om nån kommer att svara. Jag måste börja söka mer jobb, kan inte ju hoppas nu , att få jobb. Kollar, och om hittar nån, skickar direkt. Det finns att ansöka, men jag är ju lite orolig, men man måste , om man behöver på riktigt. Ska gå till banken snart, sätta in M-s pengar, sen ska skicka till hans konto, och betala en lån. Jobbigt med pengar. Måste gå och handla med, skrev en lista. Senare kanske ska ringa till J. Vill prata med henne. Hon prata lite igår. Och idag, när han(N) ska gå hem ,kommer han hitta mitt brev....hoppas jag.... Nu fick besked, och bästa plats i reserv 18....ingen plugga nu. Måste fortsätta att jobba. .... Klockan är över halv elva på kvällen. Skickade min meddelandenu till(N)-hej, skickade min present med posten, hoppas det kom fram, gott nytt år. Vet inte om han sover redan eller läste det nu. Han kommer ju inte svara på det, eller säga bara "tack". Jag är dum i huvudet. Jag chatta med I, och han var här. Vi prata lite, dricka, och såklart vi hade... och sen han bara gick. Det var bara... inga känslor, inga, inga pussar. Jag fattar inte att kunde vara såhär. Jag är sjuk i huvudet, att litar på så lätt "alla". Det kommer inte hända med honom nu mera. Han prata så fint, att han måste ha känslorna, att ha ... med nån, och nu han var tvärtom. Och när han gick , han ringde, att hans syster är ensamma , att han måste gå hem. Jag vill inte mer träffa nån, nu vill jag vara bara "ensamma", jag behöver ingen just nu. Jag vill inte träffa nån mer nu. Det kan räcka nu. Hur tänkte jag, att låt honom komma till mig. Varför? Jag raderade direkt hans nr, hans samtal, allt. Är det alla ute bara efter sex, ingen mer. Jag som trodde, att han var inte som alla. Jag kan inte fatta,. Jag känner som jag en en"hora". Nej tack, mer män till mitt liv. Nej tack, det räcker. Nu måste de visa själv, om de vill träffa mig, inte pressa de själv. Och nu skickade till N , tänkte skicka ju eftre klockan nio redan. Hoppas , att han fick mitt brev idag. Och hoppas, att han sover redan, att han ska läsa det imorrn. Jag vil bara att han ska svara"tack", ingen mer. Eller kommer han att skicka tillbaka det? Jag vet inte. Jag kan inte glömma honom nu. IGEN. Nu när det går till helvete med andra. Nej, måste gå och lägga mig nu. Nu är det bara jobb, som måste fixa, att börja må bättre. Inga män, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0