30.januari

Morgon, före jobb, klockan är 6. Jag vet inte mer,vad ska göra med G. Kan jag lita på honom, eller inte. Tänker mer att varför tar det tid, att träffas. Först blev han sjuk, sen sa att vi ska träffa, när han är frisk, sen han hade träning match, att nästa vecka, och sen igen, att han hinner inte. Nu sist att när alla matcher är slut, vi ska träffas. Jag börjar bli orolig, att han vill inte träffa mig. Men varför han vill ha kontakt med mig. Jag vet inte mer, idag är han ledig kväll, kanske kan prata med honom lite. Om han vill ,men kommer inte prata igen om när ska vi träffas. Men vi håller på en månad utan att träffas. Varför? Om han vill inte träffa, då svara inte mer till mina meddelande. Igår var offline ca 12 timmar, klarar jag idag med. Om det andra killen svarar inte. Skrev att , om han är besviken att vi kan inte träffas nu. Men han är inte ofta där, och inte på kvällarna. Vad gör han? Han loggar in dagen, och sen är offline. Börjar tänka, att han är "uppdagen". Kanske han har redan flickvän, vet inte. Men varför ville han träffa mig då.? Ska få se, vad kommer han att svara. Om han svarar. Och nu har jag han med, som träffades. Han skrev att det är ok, att vi har inte bråttom att träffas. Han kan vänta. Kanske ska skriva igen då honom. Jag är hemma efter jobb, och är så ledsen nu, för att jag vet inte vad ska göra nu. Jag vet inte bara. För att nu har jag den iransk kille ,igen, varför kontaktade honom , dumma jag. Jag har G, och nu har jag den Borlänge kille. Han svarade, att det är ok, att jag kan komma till honom närsomhelst. Och han vill att stannar nästa dag.Han vill träffa mig. Jag svarade, att vet inte hur mitt schema kommer att se ut. När kan åka till honom. Jag har teatern jobb, och nu kanske nytt jobb på gång, hur kommer att jobba där, vet inte. Men vem vill ja dejta nu, jag har tre val. Och jag kan inte välja, jag kan inte, det är så jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0