31.januari

Han svarade inget mer igår, och läste meddeladne efter klockan 12. Skrev oxå att "lycka till" för match. Ingen svar. Han är förändrats, han undviker mig, jag känner så, jag vet inte. Men tänker ju samtidigt, att han svarar inte så ofta , som i början. Jag vet inte, vad ska göra med honom. Jag vill ju träffa honom, men han. Jag tänker satsa på lite mer på den andra kille, som bor i Borlänge. Han vill ju träffa mig, men kan inte planera så snabbt allt nu. Måste vänta nu, när mamma ska komma,sen kan ju planera,när ska åka. Vi ska få se om det blir nåt med honom. man vet inte, jag kan inte hoppas för mycket nu. Han skrev att kan stanna hos honom, att han har plats, det betyder inte att ska sova med honom. Men ska fråga honom direkt om att sova med honom, att ha sex. Jag vill hålla kontakt mer med honom, men han är inte ofta här, skrev till honom , hur mår han, han var online klockan halv fyra, och såg att ha var online senare igår oxå online. Jag vill hitta nu nån, jag vill inte vara ensamma mer. J är hemma, vi krama mycket idag, och hon sover hos mig på natten. Det är skönt att hon är tillbaka. Klockan är över 10, och G chatta lite med mig, skönt, när han svarar . De vann igen tävlingen. Snart han försvinner, men hoppas att han säger "godnatt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0