3.januari

Jag mår ff dåligt, vad hände igår. Jag vill inte träffa nån ny kille mer. Nej, tack för det. Nu har jag andra viktigare sakerna, att tänka på-JOBB. Nu har skickat igen tre ansökan, man kan inte vara säker, att man ska få jobb,men jag ska inte ge upp. Jag behöver jobb nu, att klara mig. Jag vet inte hur kommer betala mina räkningar nästa månad, om jag kan inte jobba. Och jag vet inte när det kommer mer jobb, att kan jobba normalt. Vi har stora problem på jobbet nu, och jag börjar må dåligt för det. Att man vill inte gå till jobbet mer. Jag vill vara glad, när jag går dit, men just känner mig så äckligt, om tänker på mitt jobb.Måste hitta snabbt annan jobb. Han ( N) kommer inte att svara till mig, men jag hoppas att han fick mitt brev, och han kommer skicka meddelande med "tack", men jag tror inte ju. Han bryr inte om mig mer. Jag ville visa honom, med mitt liten present att jag bryr om honom, att jag har inte glömt bort honom. Nu måste ju vara stark, att inte mer skicka nån nya meddelande. det känns så jobbigt, att hålla bort från honom. För att nu vill inte träffa andra heller. Alla män vil ha bara en sak. Det vill inte jag, jag vill träffa nån för mer än bara för sex. Men hittar inte sån kille. Och känner, att just nu måste vara själv ett tag, innan är redo, att gå vidare. Jag har tid , att träffa andra nu, men jag bara kan inte. Ska läsa lite, orkar inte sitta hela dagen vid data. Nu är klockan över fyra, och jag har tråkigt. Jag vill inte sitta hemma hela dagarna, men kan inte gå ut heller, har inte råd. Allt pengar är borta. Betalalade en till lån, och nu måste ta igen nytt lån, sen betala nästa lån. Såhär lever jag just. Jag hatar det livet. Att sitta hemma. Inte jobba. Jag kan inte lämna, jag vill träffa nån, och öppnade ny konto "mötesplatsen", och chatta med en kille, men vill inte träffa honom, men har inte sagt det. Jag vet inte vad ska göra. Om jag ska träffa nån kommer jag att gå till dejt. Jag är osäker. Jag tänker på N ju, igen. Trodde att komma över honom nu, men det är inte så lätt. Det gör ont, när tänker ¨på honom. jag saknar honom, men jag får inte skicka inga mer meddelande, måste hålla borta från honom. Hoppas att jag ska ha tur, att få nytt jobb snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0