5. januari

Lördag har kommit igen. Jag jobbade idag, skönt att få jobba. Vet inte om ska jobba nästa vecka . Kanske på måndag ska jobba, de ska ringa imorrn. Tänkte gå imorrn till M-s bilen, och ta barnstolen. Tänkte sälja det, och sen kan köpa istället kudde för Jennica. Kanske kan spara lite pengar. Behöver leva, men vet inte hur. Räknar igen pengar ju. Vet inte hur mycket få lön nu. De kommer betala extra eller inte. Hoppas ju såklart. Kollar runt dejtingsidorna. Fick en meddelande, skickade en flirt bara till honom, han svarade, men fick inte läsa det. För att det kostar , att läsa meddelande. Allt kostar, bara betala. och sen måste man vara medlem ca tre månader, men det är ingen ide, om man hittar nån ju. Försköker vara själv aktiv, och kolla runt, ta själv första steg. Men men, det går inte ju så snabbt, att man hittar direkt nån. Men fyn den kille, som skickade meddelande, och kan inte läsa nu , han var så snygg. Och han svarade nåt. Men det finns ju för mig, som vill träffa mig. Men jag väljer ju själv, vem vill träffa. Ska ha lite myskväll nu. Jag kunde inte vara, och nu har betalat för det, att kan kommunicera med andra där. Och han svarade igen, chatta lite nu. Man måste vara själv aktiv, att hitta nån. Nu har jag tre månader, när måste betala för det. Vi ska få se, hur länge det tar nu, att hitta nån. Det finns där ganska många som jag kan tänka att träffa. Men det finns många gamla som tittar på mig, och det är jag inte glad för. Imorrn är jag ledig, och ska städa hemma som vanligt. Men först av allt-jag ska sova imorrn länge länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0