6.januari

Nu betalade av ett av lån. Tänkte vänta tills får lön, men nej, bättre att betala på en gång. Nu har jag bara ca hundra på konto, måste klara tills 15 januari, hahha , men kommer inte att klara. Ska sälja några jennicas kläderna, och sen ska sälja bilstolen.Ska gå och hämta det senare. Eller bara ta bilderna? Vet inte. Idag ska börja städa julen bort. Det är över nu. Det kommer att bli en lugn dag, att vara hemma. Igår chatta med en kille, och han var trevligt, känns att han blev intresserad av mig. Men han ser ut så snygg, vill inte hoppas så mycket nu. Det finns ju mer, som kollar mig. Men kommer att lämna firstdate, det gillar inte alls. OK, ska börja med städning nu. Ja, men hände idag då. Jag fick jobba idag. De ringde imorse klockan halv elva. Och ska jobba imorrn oxå. Bra att få jobba. Efter 15 januari det kommer bli bättre, mer jobb.Då kan jobba som vanligt. Jag måste passa på, när J är inte hemma. Kan jobba mycket utan att stressa med henne. Igår hon blev arg på mig, ville inte prata med mig. Nu pratar med samma kille igen, han kollade igår mig, idag han kollade mig redan två gånger. Nu frågade, vad han kollar. Han känns trevlig, kanske ska träffa honom, vem vet. Och nu pratar med en till. Han oxå ganska ok, att prata. Det känns säkrare på mötesplatsen, att chatta. Det kostar självklart, men det finns inte många, som bara leker där. De måste vara mer seriösa , när man har betalat, att hitta nån. Kanske kommer hitta nån där? Hoppas jag. Och nu de båda är svenska. Vet inte hur kommer det bli, om ska träffa de nu. Jag är trött, men vill inte sova än. Vill prata mer med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0