7.januari

Livet går vidare, börjar tänka mer positivt. Att glömma bort N, det går... Chattade igår med ny "kompis", och det känns, att han är intresserad av mig med. Vi ska få se, vad kommer hända med honom. Idag kanske oxå ska chatta. Han svarade - det gör vi. Det var en till, som svarade till mig. Han är oxå ok, om ska träffa honom. Det är jag, som har tagit första steg. Och det finns , att hitta nån. Ska inte ge upp hopp. Jag mår bättre, om vet att det finns andra , som vill ha mig. Då kan ju komma bort från N, och kanske radera hans nr med.. Ska gå snart till jobbet. Vill inte tänka, hur jobbigt kommer det bli idag. men jag vet att imorrrn är jag ledig. Om de inte frågar , om kan jobba. Tiden bara går. Hoppas snart J saknar mig , och vi kan prata igen. Hon måste glömma bort nu tomte. Nu har jag jobbat idag. Och jag är så himla trött, vill sova snart. Men nej nej, öppnade data, och direkt började chatta med honom, och han svarade , nu har han inte svarat. Min nu kompis. När kommer han att fråga om vi kan träffas. Vill inte vara först , att fråga. Andra svarade oxå, och jag skrev tillbaka. Imorse när var på väg till jobbet, ringde J, hon har blivit magsjuk. Gråt, att mamma jag kräker, ont i mage. Jag packade ner medicin, nu hon dricker det, men det hjälper inte på en gång, som M trodde. Imorrn ska städa hemma, och plocka bort jul. Det är dags. Nu chattar med honom , min ny kompis. Han verkar vara snäll, och trevlig. Han sa att jag är snäll och fin:-) Och sen , vad hände,vem ringde.Idan, jag förstod inte varför han ringde. Han sa, att han gjorde ingen fel, när han var här.jag orkade inte prata med honom. Ska chatta vidare med min kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0