8.januari

Ledig dag för mig från jobbet. Ska börja städa hemma, äntligen. Jag känner att jag har hittat nån redan nu. Igår frågade honom , om han vill träffa mig, och han svrade-klart kan jag tänka att träffa dig. Och innan det skrev att jag ska inte ge upp, att hitta nån, eller kanske har hittat nån redan,och ha svarade- det kanske har du. Jag tolkar det att han är intresserad av mig. Men vi pratade inte , att vi ska träffa nu. Vi ska få se,när ,om vi skulle träffa. Han har träffat tjejerna tidigare, som har sårat honom, då förstår jag att han vill inte skynda ,att träffa nån. Han är känslig. Och jag kommer inte att pressa honom, att träffa.Det är bättre att lära känna honom bättre. Tills han känner sig redo, att träffa mig. Men han är så hemlig, han frågar nästan ingenting, bara jag. Sen har jag en till, som började chatta. Eller det var jag ,som böjade. Så nu har jag redan tre ,som chattar med mig.Skönt , att det finns redan nu, som vill träffa mig, kanske. Nu är klar med mina ärender. Har städat, diskat, fixat M-s bilen. Lagt in annonsen-jennicas kläderna, och bärsele. Hoppas nån vill köpa. Måste la in bilstolen med, gjorde några bilderna oxå idag. Idag har jag chattat med honom redan , han hade rast, nu är han hemma. Men känner att jag pressar honom, att chattar med honom, men han är inte tröttnat, och sa igen att jag är snäll, skrev ju att tar hand om exbilen. Och sen skrev han kr(tror att han menar "kram"). Jag börjar få lite känslorna redan nu hos honom, men samtidigt jag är rädd att bli kär i honom, och sen när vi ska träffas ,sen kommer bli besviken. Jag kan inte ju hoppas så mycket på honom. Jag har några mer, som chattar med mig. Men om de vill träffa mig innan honom, jag vill träffa bara honom (C) . Jag vet inte, hur kommer jag träffa honom. Jag kan inte fråga först, om han vill träffa mig. Han behöver kanske mer tid, som jag. Jag måste se att han är seriös med mig, att han är intresserad av mig. Det ser ut att han är intresserad av mig. Det kommer ta tid för oss båda, innan vi ska träffas. Jag är rädd att kommer bli kär i honom .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0