9.januari

Hemma idag som vanligt. Vaknade vid 9, äta frukost, ducha, läsa boken. Nu ska äta lunch snart, sen måste gå och handla lite mat. Nästan allt är slut. Ingen som vill köpa min bärsele, kollade att man har tittat det ca 33 personer, men ingen som vill köpa det. Konstigt, tycker jag. Jag blir snart galen i honom. Igår kväll chatta igen. Skrev till honom- tack att du finns här, och han svarade- detsamma. Det måste vara nåt mellan oss. Om han skulle inte varit intresserav av mig, han skulle inte svarat till mig. Nu skickade imorse, och han svarade. Men ska inte skicka inga mer meddelande nu, när han jobbar. Vill inte störa honom så mycket. Han brukar inte vara online ju hela tiden. Men han brukar vara där då och då, och sen efter klockan nio, han svarade snabbare, när han låg i sängen. Jag känner mig, att jag pressar honom lite mer, när jag skickar hela tiden mina meddelande. De andra två har inte skrivit tillbaka nu. Och det finns inte mer, som skriver till mig. Jag vet inte ju , om vi kommer att träffas nu nån gång. Jag ska vänta, och se. Men jag känner, att han vill vänta lite innan vi kommer känna, att vill träffas varandra. Men jag vill inte ju vara först, som kommer att fråga. Han är lite känslig, att träffa nån ny. Han har haft tjejer, som har sårat honom, och han är rädd kanske, att det kommer hända igen. Jag vill inte fråga för myket om hans ex flickvänner heller. Kanske han kommer snart att förstå,att jag är intresserad av honom. Men jag har börjat att få lite känslorna hos honom , men jag är rädd att träffa honom, kanske vi kommer att träffas, och vi kommer att bli besvikna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0