10.juli

Jag har ont i magen, började må småilla redan på jobbet. Tror det var maten , som åt på jobbet. Och jag har mens, det är riktig lingon. Idag chatta med P, nästan hela dag- vet inte vad han vill. Och sen träffade denna tyrkisk kille, och han blev intresserad av mig, skicka sms, men svarade att tror att du är för ung för mig, men han svara, att spelar det roll åldern. Nu senare skickade, att ok, jag ska inte störa dig, men om du ändrar sig, så han finns kvar. Och sen började M svara mig, och vi chatta länge länge, och jag sa att jag är sugen på en kille, och frågade honom, om ska fråga honom. Han svarade -såklart fråga honom. Och sen frågade ju M, om han är sugen på mig, och han svarade att han är grymt sugen på mig, att han frågade , om jag inte visste det. Och vi har kommit fram, att vi kommer att ses nästa helg. Men alt kan ju ändras, man vet inte. Men jag är riktigt intresserad av honom, och jag vill träffa honom, att vara med honom, men jag vill att han kan visa det själv . Men tror att han är rädd, han är lite blygg att visa sina känslorna. Jag vet inte vad ska göra, jag har nu så många , som är intresserad av mig. Men tror att kommer att vara med P vara vänner, ingen mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0