11.juli

Idag är jag ledig. Lämnade J till fritis, nu har tvättat håret. Mår lite bättre, men känns lite konstigt fortfarande. Imorgon ska få svar från högskola nu. Jag sökte ju 7 olika skolar. Detklart man hoppas, att man kommer in, men det är svårt, om man hoppas, och sen blir man besviken. Jag tänker såklart positivt, för att det blir bättre denna året, för att mina nyårslöftena har börjat uppfylla. Och jag tänker nu bara på M, vill vara bara med honom. Han ska tillbaka på måndag eller på söndag, och han ska vara barnfritt. Han vet , hur jag önskar att vi ska ha det nu. Kanske han kan tänka nu, att göra min drömm sann. Han vill samma som jag, varför hålla sig tillbaka då. Visa vad du känner, visa vad du vill. Nu han vet, att jag är riktigt intresserad av honom, det känns lättnad, att veta att han är sugen på mig med. Att han erkännde det. Vet inte vad ska göra idag, måste fixa här J-s grejerna, men orkar göra inget. Men ska åka och köpa denna aleppotvål nu idag. Vill prova det själv, hur bra det är. Tror att rör inte bilen idag. , kanske kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0