12.juli

Det blev ingen skola just nu. Bästa reserv plats är bara 30, tror inte att kommer in senare. Och imorse började jag må illa, riktigt illa. Bara spy hela morgonen. Åt lite frukost, men allt kom ut. Kunde inte vara, bara i sängen hela dagen. Nu mår lite bättre, men känner mig inte det bästa. M ska hömta J idag, smsa tidigare nu. Och jag tänkte att kan gå tvätta bilen., men nu kommer det bli imorgon med J. Hon sa, att hon vill hjälpa till. Jag har tvättstuga också imorgon. Det är mycket, som ska göras imorgon nu. När började må illa var ju min första tanke, att är gravid, men hur. Men D bara, men vi använde skydd ju. Men var i onsdags redan slut , efter lunch på jobbet. Hoppas det var det bara. Har ingen aning , om jag är gravid med honom nu. Prata med L, , hon sa, att köp test. Men jag har ju mens samtidigt. Jag saknar M, skrev igår, att vill se honom redan nu, han frågade, om jag r så kåt, sen sa, bara inte än, men är alltid kåt efter lingon perioden. han svarade , ok ;-) Nu vet inte jag, vad ska göra. Nu har ja P efter mig, han svarade på mina meddelande, och nu ringde han. Och han säger att han vill träffa mig mer. Och nu kom vi fram, att kan träffas nästa helg, när har inte dotter. Men jag har ju M nu, vad gör jag nu. Måste välja nu en, vem ska träffas, kan inte välja båda, eller en kväll kan träffa en och andra andra kväll. Men vill ju träffa helst M , ingen annan, men om det kommer inte funka med oss, då har jag nån extra. Klockan är halv åtta, börjat må lite bättre, men känns lite känslig kvar. Jag började chatta med M lite, och han svarar, det känns ganska bra. Vill träffa bara honom nu. Och nu har jag P efter mig. Han vill träffa nästa helg, men vet inte vad ska göra med honom, han sa, att han ska ringa senare. Han känns inte som seriös, han vill ha nån annat, men han säger inte det ut. Nu tänker nåt, att inte gå till honom, att kan träffa ute honom ju. Vill inte gå till honom hem, då kommer det sluta i sängen, jag vet. och det vill jag inte ju, ju kanske jag vill ,men han är för ung för mig, och ja kan inte ha sex, utan känslorna, jag har känslorna med M just nu. Imorgon tänkte ta bilen, och tvätta redan på morgonen, när inte mycket folk ute, sen har jag tvättstuga, sen ska ta J till Skärholmen , ska handla lite grejerna. Måste köpa lite presenterna också ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0