13.juli

Idag mår jag bättre, tack för gud. Har ätit frukost, har diskat, och nu har jag tvättat bilen för första gången, och det gick bra. Använde inte alls egen medel, det fanns redan där. Skönt. Och körde ganska bra också idag, lugnt, bara en motorsstopp blev det nu. Nu ska börja tvätta , sen ska gå till Skärholmen, men ska inte ta bilen, ska parkera i centrum, men ska åka bussen, vågar inte åka, det är mycket folk ute, och vågar inte än köra motorvägen. Skicka till M meddelande, att jag är inte gravid idag, att mår bättre, jag vet att han svarar inget, bara läser. Och nu är det bara han som vill träffa, att ha nåt mer. Jag vill inte ha denna urugai kille, jag kan ju träffa honom, men inte gå hem till honom, nej tack. Vill bara vara nu med M, det finns ingen anna, med vem vill vara. Jag vill ju ha honom, och han vill ha mig med. Nu måste bara prata, när ska vi ses, men han har sagt, att han vill ha sex med mig, men hur. Vi har pratat tidigare, och han har sagt, att han kan ha sex, men bara med rätt person, då menar han att jag är rätt för honom, Jag vet inte, hur kommer det bli. Vi vill ju vara med varandra, men hur, var vi kan vara, att ha sex. Jag ska inte ta honom hit, och tror inte att han bjuder mig hem heller. Ska börja tvätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0