14.juli

Idag har jag jobbat, lämnade J till M imorse. Är ganska trött nu, vill sova snart. Imorgon kanske är jag ledig, vet inte. Ingen samtal idag, men imorgon kan de ju ringa mig. Man vet inte ju,ingen schema. Tror att imorgon kommer M hem, han är kvar där uppe. Önskar att kan få träffa honom tidigare, än fredag eller lördag. Vet inte, vad ska vi göra , när vi ska träffas. Han redan frågade, var ska vi träffa. Han vill komma kanske hem till mig . Men vill inte än, att han ska hem till mig. Kanske vi kan träffas på stan, ta en drink, bara prata, sen vi ska få se. Jag vill inte pressa honom nu. Och har ingen aning, vad vill nu P. Han var ju i Landskrona, han ringde inte tillbaka, och jag ska inte ringa honom heller. Han kan göra det, om han vill träffa. Samma sak med honom jag tänker inte gå hem till honom. Jag är intresserad av M mest just nu, måste bara få veta, vad han vill. Vill han också ha bara sex, eller han vill nån mer. Han måste börja öppna sig nu. Annars blir det inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0