15.juli

Här sitter jag på mändag morgon och snart ska till jobbet. igår efter klockan 19 ringde de, men hörde inte, då ringde tillbaka. Och jag tänkte att är ledig idag, men icke. Ska lämna J snart, sen ska till jobbet. Men nu utan bilen. Men ska komma hem, och hämta J med bilen, hon vill gå och handla flingorna. Vet inte vilka hon vill ha nu. Och nu har jag ju parkering, äntligen kan ha bilen hemma nu. Känns så lätt nu. Och måste börja köra mera nu. Så tänkte nån gång, att ta mig kanske till Kungens Kurva , när är ledig. Börjat känna lite mer säkrare, och måste ju träna att komma igång ordentligt nu. Idag kommer M hem , tror jag. Tänkte vänta nu några dagarna, sen ska fråga honom, om han har planerat nåt annat nu i helgen . Vi har pratat att se nu i helgen, för att båda är barnfria, och kan passa på att träffas. Jag vet inte , hur han vill ha det nu. Jag tänkte bara, att vi kan ju sitta nån krog, och ta en drink, prata. Vi måste inte ha sex nu på en gång. Vill vara helt säkert, att båda vill hundra % varandra. Om 2 veckor kommer vi vara i Estland. Måste börja köpa lite mer presenterna. Men ska inte köpa för mycket nu. Ska börja väcka J nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0