16.juli

Idag var jag ledig, men städa lite hemma, och sen var i Ikea, köpte lite hem grejerna. Men jag är så trött, ska sova tidigt idag. Inatten igår kvällen fick ont i magen, och jag kräktes ....jag fattade inte, hur det hände igen, och nu är jag orolig,på riktigt. Det kunde inte hända igen, att kräktes om maten, för att åt ingen lunch på jobbet. Idag mår lite bättre, men vet inte ska tänka. För att nu tänkte beställa tester, att testa. Jag vet inte, jag är orolig, och gråt så mycket igår kväll. För att det kan inte vara sant, att blivit gravid nu. ...Jag vet inte, om testet kommer visa positivt. ,,,,då är det kört, med alla. Och jag känner, att alla lämnar mig samtidigt nu. G har inte svarat efter lördag ingenting, han har inte läst mina medddelande.....sen denna urugai kille , igår vi chatta lite på morgonen, han ville ses igår kväll, men fick inte ju gå träffa honom, och nu han svarar inte mer heller. Och han är i Katrineholm. Nu börjar tänka, att träffa honom, för att nu är det M. Han kom igår , men han svarar inget. Nu frågade, om han har planerat nåt i helgen, men han svarade inget. Varför han svarade inget, han skulle svarat, att vi ska träffas, nu skickade bara frågetecken. Men är rädd, att han också lämnat mig nu. Och idag såg i centrum denna kille, som träffade på morgonen, och nu vill träffa honom på riktigt, när alla andra lämnar mig SAMTIDIGT. Jag vet inte att det händer med mig. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0