17.juli

Idag jobbade imorse, men bara en timme, klarade inte mer , för att började må illa IGEN. Sen kom hem, och igen kräktes. Nu ska gå till läkare halv fyra fick tiden. När kom hem köpte grav.test, men det visade inget . Nu när ska till läkare, kommer de ta också prover, och hoppas att få veta, vad är fel med mig, och jag hoppas att jag är inte gravid. Om jag skulle vara de, då kommer det bli bara abort, och sen är jag utan M, han skulle inte vilja ha mig, om berättar det. Jag har tänkt så mycket nu på det, om jag är det, hur ska berätta till D, för att det är bara han. Efter läkarbesöket måste gå hämta J, men är så dålig att köra just nu, jag vet inte bilen bara stannar och hoppar. Och vet vad är fel, min koppling ,måste träna mycket med det nu. Tänkte nu på fredag, när skulle varit ledigt, att köra på motorvägen, måste komma igång nu , att börja köra mer ju. Om en timme är jag nu hos läkare, och få veta snart, vad händer med mig. G skickade meddelande också, hans internet i mobilen funkade inte. Berättade till honom, att mår inte bra, att ska till läkare nu. Han är så snäll mot mig. Varför han kan inte bo här, att vi kan inte ses. Men han vill ju träffa mig, så han planerar att åka på vinter hit, att träffa mig. Jag vet inte ju hur kommer det bli med M nu. Jag frågade nu honom , M att vilken dag passar för honom, att träffas, men han svarade inget just nu. Just nu är allt osäkert, att vi kommer att träffas. ..... Jag var hos läkare, och han hittade inget fel hos mig, kolla bara mage. , bara sa att det kunde vara nåt maten, att ska dricka vätskeersättnig, och äta lite ris eller jogurt. Jag mår som vanligt, inte så bra, men inte så illa heller. imorgon kommer mina testerna, då ska testa igen, för att det funkade inte idag denna test, men mår ju som jag är gravid. Men vill inte se, om testet kommer visa positivt. ...M svarade inte än, tror inte att han svarar nåt idag, för att såg att han är i Uppsala, han måste vara hos sina föräldrana nu. Och jag hoppas att han ska hem nu på fredag eller på lördag. Jag vill träffa honom nu i helgen, ingen annan. Jag har väntat länge att få träffa honom igen, och jag hoppas att vi ska träffas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0