18.juli

Idag är det torsdag. Lämnade J till skolan. Med bilen det började gå bra, men det stannade igen, men tror att hittade mitt fel, när jag startar bilen nu.Och börjat känna mer och mer säkrare ju. Imorgon planerade att åka till Södertälje på motorvägen, måste ju träna mer trafik nu. Det går ju, när man tränat mer. Alla dagar går det inte så bra. Mitt största fel är koppling, tar foten för snabbt bort. Men vet det själv nu, att måste vara lugnare mer det nu. Imorgon är ledig också, tänkte gå till stan , kanske ska träffa Esra, om han är ledig nu. Vi måste ses och snacka, länge sen när vi jobbade ju. Måste berätta om mina killarna, min bil. Nästa vecka bara kvar att vara på jobbet, sen är det min semester. Vad ska jag hitta på, när ska komma tillbaka utan J nu. Tänkte måla vardagsrummet, och börja kolla runt för J skrivbordet. Jag vill ju nu, när är utan J, att det ska vara nåt seriös med M, att vi kan hitta på nåt, om vi "hittar varandra" nu. Imorgon det är fredag, och jag vet inte , när han ska svara nu, att vi kan ses ju. Han svarade inget igår, och han är hos sina föräldrarna, kanske han kommer att stanna där nu tills söndag. Och sen får han sin son, och sen vi kommer inte att träffas. Kanske han är rädd, att träffa mig. Han är hemlig ju, vill inte chatta så lätt med mig. Kanske ska pressa honom, att få nåt svar . Klockan är över 2, tänkte hämta J snart och dra till stranden, ska ta lite mat med sig. Jag vill simma , kan inte vara mer utan att simma, det är stekvarmt ute nu. Solade lite på balkongen, men kunde inte stanna så länge, det är för varmt. M har inte varit online efter igår, vet inte när han ska logga in, om han tänker göra det idag nu eller inte. Jag har ingen aning, om vi kommer att träffas imorgon nu redan eller på lördag , eller inte alls. Jag vet inte hur han tänker nu. Om han vill träffa mig på riktigt, han måste visa sin intresse mer ut, att han vill ses, men han visar ingen intresse, bara svarar lite då och då. Det räcker inte för mig, Nu är kvällen kommit. Efter fritids åkte jag o J till stranden, och jag har simmat första gången under denna sommaren. det känns så skönt. Vad ska man hitta på imorgon nu. Jag är ledig, men ska jobba nu på lördag nu. Tänkte köra lite runt, tänkte åka till Södertälje och sen tillbaka. ¨Måste träna ju, idag gick det ganska bra med körningen, för att jag hittade mitt fel, när man startar bilen. Vad ska jag göra nu med M. Han var senast online igår, han brukar inte vara offline så länge. Tänker han att försvinna igen nu, när vi skulle träffas. Jag hoppas att han ska kolla sina meddelande nu på kvällen. Det börjar känns lite konstigt nu. Jag vet inte varför det måste hända med mig. Men tar det lugnt, för att börjar chatta med andra, kan inte vara säker ju på honom. Men tänker bara på honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0