19.juli

Fredag, ledig från jobbet. Mår sådär, inte det bästa, jag har ont i halsen. Imorgon ska jobba, tror jag. Just nu känns inte ok, att kommer att kräkas, shit... Lämnade J till fritids nu, starta motor funkar inte alltid nu igen. Stopp stopp stopp... Igår började chatta med en ny kille. För att ingen mer är inte säker med M. Han var inte alls online igår, och jag känner att han vill inte träffa mig, han brukar alltid logga in ju, men inte igår, det var lite konstigt. Jo, det var en fransk kille, som chattade, han varit också här i 9 år, och kanske kommer vi träffas nu i helgen, vet inte, kanske redan ikväll. Jag är barnfritt, det känns bra. Vad ska man hitta på, dejta ju såklart. Denna fransk kille var ok, han är 35, har dotter, men han är singel. Jag är singel , jag kan träffa med vem jag vill. Igår tänkte ju prata med N, A har en väninna, som behöver tjäna pengar. Att gifta sig med nån utlänning, att sen då får uppehållstillstaånd. Och N ringde igår, vi prata, och han vill att jag ska göra det med nu. Att han har två kompisar nu, som skulle betala för det. Han är i Lybia nu, men när han ska komma tillbaka, då kommer vi prata om det nu. Och jag tänkte ju börja tänka på saken, men lite osäker är jag ju. Jag vet inte, om vågar göra det, men kanske en aning är det ju. Ska kolla med A-s vän nu , måste prata med henne. Tänkte gå och köra lite nu , ska till Södertälje, sen tillbaka. Men jag gick inte köra, för att började må illa igen. Men nu är det lite bättre, var ute och handlade lite utan bilen. Och snart ska iväg mot stan. Jag ska träffa denna franska kille nu ikväll. Han frågade först, och jag sa inte "nej". Så nu är det dejt ikväll. Jag måste lämna nu M, han gör ju ingenting, att träffa mig. hur svårt kan det vara , att visa sin intresse att träffa mig. Nu kommer andra, som visar sin intresse direkt, och jag kommer inte säga nej nu. Men jag kommer inte hoppas nu för mycket , att nu ska träffa nån, att bli kär i direkt. Nu måste ta det lite lugnare. Nu denna Urugay kille är helt borta. Han var intresserad av mig, och nu helt plötsligt ingen mer svar. Jag vill träffa nu nån, som vet vad man vill, att säga ut. Inte bara vara tyst som M. Han har inte varit online inte idag heller, och det ser inte ut så bra Han vet att jag vill(e) träffa honom, nu när jag är barnfritt, men han försvann själv nu. Men man vet inte, kanske han kommer nu igen helt plötsligt , kanske imorgon kommer han tillbaka. Men det spelar ingen roll, han måste ta kontakt själv, om han vill ses. Och nu börjar tänka på N igen. Han ska komma tillbaka om en månad, och han vill träffa mig. Se mig, se min bilen. Prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0