1.juli

Ny månad har börjat nu, och hoppas det blir bättre månad. Ingen svar av M igår. Tror att han är osäker med mig, men nu tänkte vänta några dagar, och sen frågar jag direkt, om han vill träffa mig mer eller inte. Men ja har nu G, han vill se mig, så nu ska vi se varandra på skype. Sen får man ju se, om man vill träffa ¨på riktigt eller inte ju. Men ja vet att han är intresserad av mig. Idag måste jobba, vet det är en jobbigt dag ju nu. Och igår kollade blocket, och hittade en polo bilen. Ska få se, om kan gå kolla denna idag efter jobbet. Det är tjej, som säljer, och haft 8 ägare, inte så farligt. Mejlade igår, och bilen är kvar. Ska ringa idag till henne, att bestämma tiden. Men känns positivt , hoppas hoppas,idag är det min tur. Bilen finns i Huddinge, nära att ta sig hem, om har tur u. Jobbat mycket idag, och sen kollade bilen... det var helt ok bilen, men sa, att vet inte, att kommer att svara imorgon. Så men tror att kommer att köpa denna bilen, började känna ganska bra i bilen. Vet inte, lite småfel ju var, men det går att fixa ju själv. Vet inte än, fyn, nu kollade en annan bilen, det kostade mer, men vet inte nu själv, kanske kan kolla denna bilen , och sen , nej, jag vet inte ju. Jag vill ju köpa bilen, måste bestämma nu ju, vad ska göra. Jag vet inte vad ska göra med M, vill veta vad han vill, har inte varit online, och är sugen att veta, vad han vill. Kanske ska fråga bara, hur han mår, kommer han svara eller inte. Jag vill veta, ok ska kolla, om han svarar nåt då. Han ska sova snart... Jag skrev till honom-hej, hur mår du? Jag är helt säker, att han kommer inte att svara, jag vet. Och det är bättre att lämna honom i fred. Han är inte intresserad av mig. Han visar ingen intresse , att han vill se mig mer. Han kan leta efter nån annan, för att jag har nån annan, jag hoppas för det. Och jag vill inte vara mer på badoo. Jag vill inte träffa nån annan mer, nej, det räcker. Nu vill jag träffa G. Men nu såg i morse igen honom, som brukade träffa varje morgonen nu. Ville ju träffa honom, men vet inte. Jag ve inte vad ska göra med bilen nu. För att finns samma bilen, med mindre motor nu. Mejlade till honom,om han säger att han har kvar, då kanske kan gå kolla denna bilen också nu. jag ville ju ha 1, 4 motor. Jag hoppas, att imorgon kommer jag bli bilägare. Idag kände mig ganska bra i ratten. Det är jobbigt ju, men det gåt.Kommer inte direkt att köra för mycket ju heller. Vi ska få se, vad kommer hända imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0