20.juli

Snart ska till jobbet. Mår bättre, men tänker på mage hela tiden nu. Igår var på dejten. Det gick sådär. Han var trevlig, lång, men grått hår. Men det kändes inte alls bra, jag vet inte, vi hade inte så mycket att prata. Så det blev en drink, sen kom jag hem. Men nu har jag 2 killar på gång. Igår chattade med en kille, han är ok, men ska träffa honom kanske nu , när är ensamma utan J. Han ska åka till semester idag. Och sen skrev själv till en kille, och han svarade, och sen kl 4 kollade, han hade svarat, sen svarade tillbaka, sen var han online, och sen chatta med mig. Han är snygg, lika gammal som jag. Han sa, att han ska försöka besöka mig ikväll. Jag vet inte , men det känns, att han vill ha bara sex. Som alla på badoo. Jag vill hitta nån, som vill ha lite mer seriös. Och denna kille har varit singel bara en vecka. Det är lite konstigt för mig, det känns ju direkt, att han vill ha bara sex. vi ska få se , om han svarar nu. Och M är borta....han är inte varit online, han har sista chans nu att träffa mig, och vill se, om han kommer hem tillbaka nu, att träffa mig eller inte. Imorgon är jag ledig, hoppas jag. Då ska jag ta och gå köra motorvägen. Det är söndag, och tror inte att det är mycket trafik. Bara att träna lite. Och sen hemma har jag tvättstuga , och tänkte rensa min bilen-dammsuga, tvätta mattorna . Nästa vecka vet inte vilka dagarna är jag ledig. Och sen ska åka. Men måste köpa lite presenterna innan ska åka. Saknar nån att komma till. Klockan är över. Är ensamma, kom hem, äta maten, diska. Ingenting att göra, vill bara gråta just nu. Idag skulle fått träffa M, men han är inte kommit tillbaka, men han loggade in imorse, jag såg, men han läste inte mitt meddelande, och nu är han igen offline. Han vill inte träffa mig, han är inte intresserad av mig. Måste bara släppa honom. Och gå vidare. Nu har jag ca 4 veckor kvar , sen kan börja göra dumheterna. Just nu har en kille, som chattar med, men han vill komma hem till mig. Han vill ha sex med mig, känns just nu. Vet inte, han är ok att träffas ju. men att ha bara sex, det kan jag inte. Jag ville så gärna träffa M , jag väntade länge, att nu i helgen kan träffa honom, men nu är han borta, han visar ingen intresse att han vill träffa mig. Nu ska se, om ska träffa denna kille nu, eller inte . Vill inte vara hemma nu, vill träffa nån. Chattat klar med honom. När jag började fråga om hans exsambo, hur länge de var tillsammans, om det är slut, han svarade, och sen sa, att han måste gå nu, att vi hörs sen ikväll. Han såg att jag frågade för mycket, och han ville inte svara kanske nu. Tror att han ville träffa mig bara för sex, men han svaade, att sex, romntisk relation , resor. Men det känns inte så just nu. Det kom en till kille att chatta, men ville inte mer att chatta med honom. Jag vet inte mer, vad ska göra. Bara vara hemma, dricka lite, och bara gråta , det kan jag göra just nu, när är ensamma.... Varför måste han ( M ) vara så elak mot mig, varför säga, att vi kan ses. Han visste att nu vi hade chans att få träffa, men han bara är tyst nu, varför det. Jag saknade honom, jag väntade, när vi kunde ses, och nu, han bara är tyst, håller sig borta. Han kändes lite det lilla extra, som hittat inte hos andra, men han bara lekte med mina känslorna.....jag ville träffa bara honom, och nu är jag igen i rutta 1- att hitta nån annan. Vem har jag nästa? Ja en annan svensk kille, som åkte ju till Italien, han vill träffa mig, men det kan vi göra, när jag är tillbaka nu. Och det är om ca 2 veckor. Nej, nu ska ta det lugnt. Jag kan ju vara ensamma, och njuta denna stunden nu. Ta ett glas, mysa själv Kollar på tv, med tända ljus, vid data. ´Chatta med D, han ska ut nu, sa bara vi hörs hjärtat. Han ska ut och festa. Jag vet inte, om vill träffa honom. Vem vill träffa? Jag vill hitta nån kille bara, jag vill bli kär i. Jag raderade M meddelande- vill inte se mer hans ansikte......han är nu borta från mig, han fick sin chans, men han har inte visat ingenting, han bara ljuger, nej tack . Hittar nån annan bättre , som kan prata med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0