21.juli

Sitter hemma, och tänker. Chattade med en kille, som har varit kontakt några dagar. Han är ok, snygg. Men han söker nån tjej för sin vän. Han var i stranden, och berättade att han fixa en tjej till honom, men hon var intresserad av honom, och såklart han ge sitt nr till henne. Jag blev svartsjuk. Och nu han är arg på mig. , att blev svartsjuk . Han sa bara nu hejdå nu, svarade vi hörs senare , hoppas jag, och då svarade han "jag vet inte". Nu frågade, vad han vet inte. och skrev nu, han har mitt nr, om han vill träffa mig, kan kontakta mig, men bara inte ge till sin kompis nu. Jag vet inte, jag började tänka, att träffa honom, men nu är det slut. Jag är redan besviken om allt. Jag är besviken på M, nu på honom. Varför det händer med mig nu. Vad gör jag fel? Nu har jag kvar denna svenska kille, vi chatta lite, när han är borta, men vill träffa honom nu. Men jag vill inte börja hoppas för mycket nu igen. Vill bara skrika, ingen som vill ha mig. Ingen, bara knulla , ingen seriös kille. Man börjar öppna sig till nån, börja prata , vad man känner, och sen, det rinner bara i sanden. Ska till tvättstuga snart, sen ska fixa lite bilen. Tvätt på gång. Han svarade lite, och sa, att det var inte mitt fel, att det var kanske hans fel, och skrev att jag ska ta det lugnt. Nu är han hemma hos sin kompis. Hoppas att han ska hem, och sen kan chatta med mig. Vet inte, om han vill ha kontakt med mig, känns att han blev ju lite arg på mig. Vi ska få se, hur det går. Ska ta min bilen fram snart nu. Fixat bilen, tvättat bilen, nu kan ta det lugnare lite. Han vill inte prata med mig mer nu, jag skriver, han läser, men svarar inget. Ingen ide att skriva , om han inte vill. Kanske det är bättre för båda oss. Ska få se, om han har intresse kvar, när skriver nån annan gång. Eller då han ville ha bara sex med mig. Han är snygg kille, lätt att prata, tills idag, när jag blev svartsjuk. Nu har jag bara S kvar, och hoppas att han vill träffa mig. Försöker hålla kontakt med honom, när han är borta. Hoppas nu på honom, att han vill träffa. Men jag får inte hoppas för mycket mer, jag kan inte, jag är det som kommer bli ledsen hela tiden. Man börjar chatta med nån, att man visar sin intresse, och sen helt plötsligt är det slut, ingen mer svar. Och han är i stan nu. Ok, nu tror att han träffar denna tjej nu. Eller nån annan. Men varför han visat sitt intresse ,att vill träffa mig osv. Och nu bara försvinna. Nej, jag behöver inte mer honom. För att tror inte mer på honom, för att han berätta, att han gjorde slut med sin sambo för en vecka sen. Så här kan man inte börja leta efter nån seriös, då vill man ha kul först. Och sen när tiden har gått, när man är redo, att hitta nån mer än sex. Jag har chattat med många ju, som har varit singlar 1 år , 2 år. Det känns bra, att veta, att man har kommit över , men tror inte att han är kommit över henne. nej, bättre att radera hans meddelande. Klockan är snart 11, och kan inte sova , sitter vid data, och tänker bara på alla, som jag har kvar nu. Denna kille, som chattat idag, han svarar inte mer, bättre att bara lämna honom nu. Han är inte för mig. Och nu har jag kvar denna svenska kille, men vet inte om honom, om han är seriös. Han är också, svarar inte. Ibland bara svarar. Men tror att han kan inte. , kanske han är med nån vän där eller då, och han kan inte svara. Jag frågade honom, om han är ensamma, men han svarade inte. Jag vet inte, men hans profilen det stod, att han är uppdagen. men han säger att han är singel,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0