22.juli

Sitter hemma, det är varmt ute, men inte just strandvädret för mig, ska sola på balkongen kanske sen. Han D svarade i natten- jag tillbaka nu! Det känns, att han sa det som han är arg. Nej, jag vill inte träffa honom mer, vill inte träffa nån, som kommer skrika på mig. Nej, tack. Det är bättre, att träffar inte honom. Nu skriver med A, berättade om, att kommer göra dumheterna, och nu skrev varför kommer göra det kanske. Han gillar inte smala tjejerna, han gillar mulliga och tjocka. Han skrev så här, att jag är fin, sexy, fin kropp, men han kunde inte vara med mig. Jag förstår, att jag gillar inte till alla, vissa killar gillar ju mulliga tjejerna. Men finns många,. som säger att jag har fin smal kropp. Jag har börjat bli trött nu, med alla killarna, som chattar, träffar en gång, och sen det är allt. Jag vill ju hitta nån, att bli kär i nån, att båda ska ha seriösa känslorna. Nu har jag denna svensk kille, men vet inte, om han är seriös med mig. Han säger ju, att vi kommer att träffa, när är tillbaka från Estland, men vill inte vara så säker på det, eller börja hoppas för mycket nu. Bara att få hitta nån, att vara med nån, att inte vara med ensamma. det är min önskan just nu. Vad ska jag göra idag, vet inte, ingenting att göra. Jag måste ju köpa lite grejerna , presenterna, men måste räkna min pengar nu hela tiden. Frågar M, att betala j-s underhåll. Och sen tar lån, kanske, vet inte, kanske få lite av mamma-pappa. Snart ska gå o hämta J . Men tänkte gå till centrum först. Ja sålde bärsele, fick mina 200 krona, glad är jag. D började skriva med mig lite nu, men fortfarande han är försiktig med mig nu. Inte svara på allt vad skriver. Och sen det var en annan kille, men han svarar inte mer. Han såg bra ut. Jag kan inte mer vänta S. han svarar ingenting ju, vet inte om ska träffa honom. Tar det lite lugnare bara nu. Imorgon och på onsdag ska jag jobba. Skönt att komma ut hemifrån. Och M ska betala jennicas pengar efter 25. Vet inte , hur mycket, men sa 1200 kr. Så kan andas ut lite. Räknade mina euro, har ca 12 euro just nu, så det kommer hjälpa mig lite extra. Men ska vara försiktig med pengar nu där. För att när kommer hem, då vill fixa hemma. Tänkte måla nu vardagsrum, slänga bordet, köpa nya bord . Det ska bli fint nu hemma. Nu ska gå , tycker jag. Jag försöker och försöker, att inte skriva till D. Men han står här, vill skriva nåt, men vill inte störa honom. Han är inte hemma ,jag ser det nu. Det var en till ny kille , som jag började chatta lite, han skrev att han jobbar , att kunde inte svara, då skrev att vi kan höras senare, nu sa, ok, och nu han svarar inte heller, bara läste, men ja förstår, om han jobbar, han kan inte svara. Då ska inte skriva mer. Jag vill inte mer börja pressa nån, nu vill jag att kille ska pressa mig, att visar sin intresse. Det visar bara att jag är lite för mycket intresserad ju, och det känns inte bra. Så nu kan inte mer vara säker på S, att kommer att träffa honom , när kommer hem, nej, jag fortsätter att chatta smtidigt med andra. Jag vill träffa nån, denna kille som började chatta, var trevligt,snygg, vi fick match, att båda vill träffa varandra. Så kanske det kommer nåt. Men kan inte bara lämna ifred M. Nu såg att han är Norra Sverige, nära Finland. Jag bara skrev, att om han glömde bort mig. Han kommer kanske läsa, eller bara radera bort direkt. men han kommer inte att svara inget, jag vet. Han vet vad han gjorde, han bara ljuger mig, men varför . Jag fick med honom en känsla, att det var nåt , men nu det gör bara ont, att veta, att han bara lekte med mig. Jag börjar tänka igen, att alla är såhär, man kan inte lita på ingen där mer. Jag har varit snäll, trevlig, och alla behandlar mig bara som en leksak. Men jag har min N, som jag kommer träffa när han är tillbaka, och jag tänker visa , vad jag känner, nu eller aldrig. Jag måste göra mitt val, Men det är långt kvar, när han kommer ju tillbaka. Jag vill gråta nu , jag vill bara gråta ut allt, att alla måste behandla mig såhär.... Och nu läste M meddelande, men svarade inget, och såklart raderade direkt bort honom. Vill inte se mer honom, men samtidigt saknar honom mer och mer. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0