23.juli

Tror att jag jobbar nu 2 sista dagarna. För att förra vecka sa min chef, att det stod att ska ha semester 25.juli,men sa att ska ha semester nästa vecka. ok, idag jobbar och imorgon också. Det är bra, annars är jag hemma, och tänker hela tiden på killarna, eller chatta med de. På torsdag planerar åka med bilen till Skärholmen, får se, om jag vågar . På fredag tänkte gå till stranden, och tänkte vara där kanske hela dagen nu. Vet inte än.Jag vill vara utan J nån gång i stranden . Kanske träffar där nån kille, vem vet. Igår chatta lite med D. Han var hos kompis, då störde inte honom, och sen skrev jag "kram", men han svarade"puss puss". Hur seriöst kan ta honom nu, jag vet inte. Jag vill inte ju börja hoppas för mycket för honom nu. Tänkte nu, om ska tills stranden på fredag, kanske ska säga honom, att han vill följa med. Men tror inte att han vill det.Men man kan ju fråga. Han var där ju i Lida nu i söndags. Måste börja väcka J, sen lämnar henne till fritids, sen måste tanka bilen. Bensin är nästan slut. Jag fattar inte hur, för att tankade 15 l, och har kört nu bara 3 veckor och bara här i Tumba. Nu är kvällen, och jag är ledsen. Varför? För att chatta med Daniel( D), och vi kommer inte träffas. Han sa först, att han vill lämna badoo, att han blivit trött. Sen frågade ,om han har kvar mitt nr, han sa att han har sparat. Så sa, att du kan kontakta mig via mobilen, sen sa att, han vet inte. Han skrev- jag är ärlig med dig, jag har kontakt denna tjej, som jag träffade i stranden. Sen jag fattade. Jag skrev att jag är lite ledsen, men det är ok, att det är livet, att det var trevligt att lära känna honom, att kanske vi hörs, ses, sen skrev lycka till med henne. Han svarade, "sorry baby", att detsamma, puss. Men nu jag vet i alla fall, att vi kommer inte träffas, inte just nu såklart. Men nu har en annan kille , som kommer träffas denna vecka, för att han ska resa bort för 3 veckor. Jag ville träffa ju D så gärna, nu blev det bara så. Kommer jag träffa nu nån , när har semester, kommer det bli nåt med denna kille som ska träffa nu denna vecka. Vet inte ju. Han är intresserad av mig, jag vill inte börja hoppas nu på honom, han ser bra ut, men det är bara bilden. Vi ska få se , hur ska det blir nu. Nu har chattat med denna kille, och vi kommer att ses nu på torsdag, kanske. Det känns ok, men vill inte hoppas nu för mycket på honom. Och han är lika lång som jag. Han ska svara imorgon. Och han sa att han ska till semester, att åka bort för 3 veckor. Alla bara åker bort. Jag har semester, men har ingenting att göra nu. Tråkigt ju, men har inte råd att åka heller. Men har bestämt, att ska fixa hemma nu vardagsrum. Men det tar pengar ju också. Men det ser ut ju inte fint här i vardagsrummet, gladdig, fläckigt, på väggen. Nu ska det bli fint, och ska slänga bordet, och ska köpa 2 små bordet istället. Jag vill att det ska bli fint nu hemma. Vill inte ju bjuda hem so lätt ingen. Jag tänker på D nu, att vi kunde inte träffas, men i alla fall vi fick prata , vad vi tyckte om varandra. Att han skrev" sorry baby" , att han hade ledsen, att han sårat mig, men det är han som bestämmer, vem han vill ju dejta. Men han var ärlig med mig, och jag är tackasam för det. Många som inte erkänner det, när de träffat nån annan, bara lämnar utan att säga en ord, det hatar jag mest. Men blir trött att bli " den 2a" ...Nu ska gå och lägga mig, ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0