24.juli

Tiden bara går, varför bara. Snart är sommar slut. Och jag ä ensamma fortfarande, som hade hoppats att hitt nu kärlek under sommaren. Jag tänker på D nu, jag vet inte varför kan inte glömma bort honom nu. Han har gjort sin val nu redan. Men måste ju ta det positivt, och tänka att kanske det var bättre för mig, att vi kunde inte träffats nu . För att jag trodde inte själv helt säkert, om han vill ha nån seriös förhållande. Han sa ju, att han varit singel nu 2 veckor, och ja tror inte att man är redo, att hitta nån seriös så snabbt. Det tar tid, att komma över sin kärlek. Han vill ha bara att ha kul kanske just nu. Men det vet jag inte säkert ju. Men imorgon ska träffa denna kille nu, hoppas jag. Han sa, att han ska fråga sina kollegor om , han kan sluta tidigare. Och såklart hoppas jag nu på honom, men det är inte bra att hoppas, och sen blir man bara besviken. Och denna andra svenska kille, som ville träffa mig, när kommer hem, jag raderade hans meddelande nu igår. För att han svarar ingenting tillbaka mer. Då tolkar jag, att han är inte intresserad av mig. Och vad hände i natten. Fick meddelande av P, och precis nu han skicka nytt meddelande, om allt bra med mig. Det trodde jag inte, att han vill ha nån kontakt med mig mer. Snart ska väcka J, sen ska till jobbet. Imorgon ska till Skärholmen på morgonen, och på fredag ska gå till stranden ensamma. Hemma efter jobb, snart ska natta J. Sen ska fixa mix, ska vaxa lite mig. Jag träffade redan idag denna kille, han var närheten, då passade på att träffas. Men han var inte som jag trodde, men vi träffades, och igen samma sak, nästan inget att prata m ,jag vet inte varför, Kanske för att tänkte på nån annan direkt. Det fanns ingen kemi mellan oss. Så nu har träffat honom och kan gå vidare. Och imorse chatta med P. Vi kommer att träffas nästa vecka, när är tillbaka. Han är trevlig, snäll, snygg, men han är för ung. Jag vet inte , men med honom hade jag inte alls tråkigt. Vi prata hela tiden, skojade. Han kan vara nåt att träffas mer, men jag vet inte, om det kan bli nåt mer. Jag kände ju nåt, när träffade, lite kemi, men jag vet inte vad han vill. Tror inte att han vill ha mig som seriöst. Men vi ska få se nu, när vi ska träffas igen. Eller kommer det nån annan nu, vet inte, nu kan ju chatta med vem jag vill. Men jag har börjat tänka på D nu mer och mer. Jag måste släppa honom, han har hittat nån annan, nån bättre, det var hans val. Jag vill inte , kan inte gå mellan. Men jag har sagt , att jag blev lite ledsen, att jag skulle vilja träffa honom, men nu blev jag för sent. Men tiden går vidare. Det kommer ju hela tiden nya kilar att chatta med mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0