25.juli

Torsdag idag, är ledig. Men ska vänta tills kl. 9, om de ringer. Man vet inte ju, om de ringer. Tänkte åka till Skärholmen idag , tar bilen. Måste ju köra , att komma igång på riktigt. Det är problem med stopp, men det börjar bli bättre nu. Bara att träna träna. Ska skriva upp nu, vad ska köpa. Igår 126 kr för flaskorna från jobb. Och kollade, att fick dagersersättning idag ca 300kr. Skönt. Men måste ta ju lugnt, att inte börja köpa för mycket. Beställde jeansshorts, men de var för stora, nu beställde mindre, men de var slut. Nu ska kolla, om hittar nån i affären. Nu vill jag vara själv, köpa vad jag vill vad jag behöver. Det är rea överallt, samt måste köpa lite presenterna. Igår kollade ju D-s kompis profilen, och han skrev till mig. Jag skrev att tror att du är hans kompis, han sa, att ja, att skrev att förlåt om det vad hände mer er, att det var inte meningen. Jag skrev lite, att hjälpa honom, att han ska inte vara så blygg, att han kan kolla andra sidorna, som HP, eller MP, skrev att hittade själv där goda vänner, även ja sökte seriös. Och sen skrev att, hälsa D. Jag vet inte, vad tänker nu D, att jag skrev till M. Jag är säker, han är glad, att skrev att fick lite goda råd av mig. Jag är snäll, jag ville bara hjälpa honom. Just nu känner , att vill inte vara där, att hitta nån. Vill vara själv, jag vill ju hitta nån, men är trött att träffa fel killar. Jag vet inte nu, jag har ju P, men han kanske inte seriös. Men samtidigt tänker jag, varför han vill ses igen, jag måste gilla honom. För att det känns så lätt att prata med honom, vi båda var öppet. Ska börja fixa mig snart, och skriva lista. Jag har ont i halsen igen. Är hemma, men ska iväg snart igen. Ska till stranden, såg att imorgon det ska bli regn, då ska inte till stranden. Måste passa på att simma lite, sola lite. Har varit nu Skärholmen, körde , och det gick ganska bra. En stopp bara, känndes bra, att klara och åka lite mer trafik, det måste jag träna på. Men bara att komma över att inte stanna bilen. Köpte lite kläderna själv- korta byxorna, skjorta, 2 par BH, betala ca 175 krona för det. Och såklart alla presenterna också , lite lugnare, men måste börja nu packa. Vet inte än, vilken bagage ska ta. Vill inte packa för mycket grejerna. Men J kommer stanna, då hon behöver kläderna där. Och idag började S chatta med mig, frågade om vi kan ses på söndag, men sa att ska åka på kvällen. Nu kommer vi kanske träffas på onsdag, när är hemma. Han orkar inte vänta mig, han säger att han har saknat mig, men jag vet inte ju, vad han vill. Jag måste träffas, sen få se h, om han är seriös eller inte. Vill inte ha kontakt för många killarna samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0