26.juli

Det är fredag. J är sista dagen på fritids, sen får hon också sommarlov. Hon behöver också ta det lite lugnare nu. Imorgon hon ska vara hos M, hoppas jag. Hon frågade själv, om hon får. Nu sms a till honom, vet inte vad kommer han svara nu. Måste börja packa grejerna. Har skrivit ut nu alla papper, som behöver. Samtidigt kollar , hur kommer vara vädret nu, det ser inte just so solig ut. Det kan komma regn, då måste tänka på skor, och jag har inga gummistövlar för J. Vill inte köpa nya här. Ska kolla i Estland nu. Vad ska göra idag, vet inte. Tänkte gå till stranden, men vet inte, om vill gå, kan sola hemma också. Det är solig ju, kanske ska gå lite senare nu. Ska får se. Igår började skriva till en ny kille. Han är så söt, så snygg, och han svarade. Men han svarade vid kl 5 på morgonen. Jag vill inte hoppas för mycket nu på S. Jag tror att han vill ha bara sex med mig, inget mer. jag vet inte, han skriver för mycket, vad han vill att ska göra, eller han vill göra med mig. Och jag kommer skriva nu till honom kanske om det. vad jag tycker om honom. Jag önskar nu, när jag är ensamma, att kommer hitta nån kille att bli kär i. Vill inte vara ensamma nu, nu vill jag ha nån med mig hela tiden. Vill inte ha bara sex , vill ha nåt mer. Ska få se, det visar bara tiden nu. Klockan är bara 12, och har gjort ingenting nästan. Men nu började tina frysen, det är för mycket is där nu. Sen när ska hämta J, tänkte att ska handla lite, lite fredagsmys kanske, glass är gott att ha hemma, när frysen inte så mycket is. Jag skickade meddelande till S, vad jag tycker om honom, att jag vill inte ha sex, vill lära känna först nån , och sen när man känner sig redo för sex, sen det är ok. Han svarade, att han vill ha en flickvän, inte bara sex. Så nu bestämde vi att vi ska träffas på onsdag, han kommer hem på söndag. Jag kan ju väl ge en chans, att får träffa mig, sen man ser, om det finns nån kemi mellan oss , eller inte. Men kan inte börja hoppas för mycket. Och väntar nu vad denna andra kille svarar, om han vill också träffa mig nu, när är tillbaka. Han har inte svarat, för att han svarade ju klockan 3 tiden på natten, han måste varit ute då. Ska äta lite, sen ska fixa frysen, och börjar packa lite. Ska hämta J snart nu. Men det var D , som kom och började chatta med mig. Frågade om hittat nån, sa att träffade en kille, men det blev inget. Han träffat denna tjej varje dag nu, och sa, att hon är bra att suga, hon är jätte sexy, osv. Att hon ska fixa en vän till hans kompis. Och sen sa, att vi kan festa alla 5 tillsammans. Jag sa, att jag är inte intresserad av andra, men sen sa. att kan höras när är tillbaka, att kaske kan ju festa med de. Han bara måste skriva om henna, hur bra hon är. Han vet att jag är ledsen, men han måste göra mera illa till mig, fattar inte varför. Varför han kom att chatta med mig, kom inte mer, om du vill mig för sin vän. Att jag ska vara med, när du är med nån annan tjej, tror inte att kommer vilja träffa dig, när du kyssar eller håller henne, inte mig. Nej, glöm det bara bort. Nu vill träffa nån snabbt, jag bara radera bort hans meddelande igen, han gjorde så ont , att jag gråter igen. Bara att glömma bort honom igen. Han skrev att jag ska glömma honom, att jag ska hitta nån annan, att inte vänta honom, sen skrev han puss( varför skriva det ). Jag blev helt ledsen efter det, att ville bara gråta. Att jag måste vara det, som är utan honom, men jag går vidare nu. och just nu väntar jag P, han ska komma hit, och vi ska dricka vin och prata, och sen... Han skicka meddelande, att han ska inte till landet, och nu ringde idag , och nu han är på vägen, och kommer snart, och jag är hungrig, började dricka nu, och drack lite vodka, och kännde direkt, att det kom i huvudet, att slängde denna dryck. jag vet inte vad jag gör, Gör jag det nu att glömma D, eller jag tror att det är bara därför. Jag börjar kännas som riktigt svensk tjej, som har många olika killar. Jag vet inte själv , vad jag gör, jag har ju också mina behöv, och just nu är jätte kåt, så om han kommer, då kommer dra honom direkt kanske. Kunde inte vänta tills nästa vecka nu. Helt sjuk känner just nu, vad jag gör. Jag kan inte tänka klart, om jag gör såna grejerna. Att bjuder hem nån kille, men han sa inte själv "nej" till mig. Han vill också ha mig. Jag frågade honom, när han fick sist, han svarade att för tre år sen, han måste skoja väl om det. Tror inte att han är utan nu varit så länge. Tänkte imorgon gå till stranden själv, utan J såklart, och tänkte ju åka till Lida, men nu vet inte, hur kommer att må imorgon. Vill sola, och bli brunt nu oxa, som J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0