28.juli

Söndag. Idag ska vi åka till Estland. Började packa igår, och måste fixa igen kläderna. För att väder visar så fel hela tiden. Igår kollade att blir varmt i Tartu, och nu visar igen att det är bara plus 19 . Tänker på D, kollar hela tiden, när han varit online. Han sa, att han lämnar badoo, att han svär, men han gör inte. Vad gör han där då? Och nu igen hans kompis, som jag gillar till , kollade min profilen. D-s tjej skulle fixa en tjej till honom, de skulle träffats nu i torsdags ,eller fredags. Nu känns att de passade inte bra. D vill ju festa alla 4, 5, men sa att jag är inte intresserad av. Men nu tänkte ju ,kanske ska vara med, men ska inte vara med hans kompis då. Vet inte, men jag kan inte ju, om jag träffar D nu med hans tjej, kommer bli ju svartsjuk direkt. Men vad gör det, att festa lite med andra. Ingen dålig ide. Men vill inte ju. Nu hoppas ju på S, att träffa honom nu. Kanske idag vi hörs, innan ska åka. Han ska hem idag, men såg redan igår, hans plats var Stockholm. Nu måste vara lugn,och njuta min liten semester i Estland ju, inte tänka på nån kille. Eller kanske träffar nån på båten , eller i Tallinn , eller i Tartu. Nu sitter jag här, och det kommer bli min sista skrivning, sen ska åka bort, då kommer inte hitta tid, att skriva här. Kollade, att S är i Stockholm, i Norrmalm, och han har inte läst mitt meddelande. Vad är det nåt, att han läser inte, han läser alltid, är det nu han, som bara raderar mitt meddelande. Han vet att ska åka idag, vill vara bara säker, att han kommer att vänta på mig. Men nu vet inte, om han skriver tillbaka. Kanske han träffar nån annan nu redan. Vem vet. Ingen är säker. Men vill att det ska vara han, som jag ska stanna med. Vet inte, vill komma därifrån, från badoo, inte använda mer, men vill ju träffa nån nu, när jag har tid, och ingen som ska bjuda hem mer, det räcker. Snart ska åka, packa sista grejerna. Fattar ingenting med vädret, det ändrar hela tiden. Imorrn ska bli varm i Tallinn. Hoppas det är sant, men ska ha tröja med såklart. Har bara ett par byxor packat nu, inget mer. Nu är det dags snart för min resa, och hoppas att allt går bra med. det. Måste diska , sen ska äta lite till innan ska åka, sen till båten. M ska köra oss till Alby, sen kan ta tunnelbana. Bra att han kan köra lite. När kommer tillbaka, då ska försöka köra mer nu. Kanske lite runt i Stockholm lite, att känna vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0