2.juli

Tisdag idag, och jag är ledig, hoppas att de kommer inte ringa. Jag måste glömma bort M nu, det går inte vidare med honom. För att nu tror att han läser inte mer mina meddelande, för att han var online nu, och hade inte läst mitt meddelande, nu skrev ny, men han är offline igen. Nu kanske vid kl 8 han kommer igen online, nej, det går inte med mig, det är kanske bättre nu. Jag vet inte, jag trodde, att det kunde vara nåt, efter dejten, men nu han svarar ingenting mer, det kan betyda, att han vill inte ingen kontakt med mig mer. och det är dags att släppa honom. Jag är lite ledsen, men kanske det är bättre, vet inte. Jag har ju G, men vet inte vad ska göra med honom. Han tänker bara på jobb. Jag vill träffa honom så klart, men han skulle komma på vinter, och han säger att han vill inte göra mig ledsen, att han vill inte att vi börjar hoppas för mycket för varandra. Jag tänker på honom, men det är ingen ide, att börja hoppas för mycket. Jag vill inte bli sårad, och det vill inte han heller. Nu har vi pratat att vi kan träffas ju via skype, och prata, då ser man varandra samtidigt, om det finns nåt ju, men vet inte. Men vill inte mer att vara på badoo, nu vill sluta helt där. Jag har hittat nu några, det finns ju många , som skulle vilja träffa mig, men nu är jag bara rädd för allt. Vill inte tänka på det nu, ingenting. Och nu vill jag köpa bilen. Kollade lite andra bilen också, men det är inte så stor skillnaden just nu. Vet inte, ska ringa vid klockan 10 tiden, om kan kolla denna bilen. Men nu behöver ju M-s hjälp,att han kan ta J ikväll kanske. Det känns lite, att ska köpa denne tjejens bilen, vet inte. Det finns några grejerna att fixa ju, som är fel, så pris kan komma samma ju. Jag har bestämt mig nu. Och ska köpa bilen av denna tjejen, känns lite tryggare, och bilen är kvar. Ska gå ikväll, nu måste fixa bara J. Hoppas att M kan ta henne nu. Jag är så himla glad. M ska ta henne, han ska hämta. Då kan ta det lugnt, att hämta min bilen. Äntligen. Och jag skickade nu igen meddelande till M, och han läste, men nu är det slut. Han svarade inget, och han kommer inte svara heller. Ingen ide, att lösa tid för honom. Nu kan gå vidare. Jag är ju besviken om honom nu, och han vet. Men om han känner själv, att han vill inte mer träffa, då har jag inget att göra heller. Om 2 timmar kommer jag vara med bilen. Ska iväg snart, är lite orolig, hur ska det gå, men tror att det ska inte bli svårt, att ta sig hem. Att hämta J med bilen, hur kommer hon reagera , när hon ser, att är med bilen. Hon kommer bli säkert glad. Chattat med några nya killarna, men tar inte direkt allvar nu med de.Och G frågade redan, om har hämtat bilen, sa att oroa inte, att ska visa bilen snart till honom med. Jag fattar inte, att det ska bli sann. Att köper min försa bilen själv. Ibörrjan är det svårt, jag vet, men måste köra mycket nu, att träna upp mig ordentligt ju. Men jag är glad, att har hittat ju denna bilen. Jag såg ju henne igår, hennes min, om ska köpa bilen , hon ville ju bli av med bilen, och nu kommer det bli min. Det var bättre att beslöt köpa av henne, tror jag, för att hon har tagit bra hand om bilen. Det såg inte ut så äckligt. Det finns ju fixa lite grejerna, nu vill fixa ju denna parkeringsbromsljus. Det är inte så farligt, men hon sa ju allt, vad det var fel, och de var inte så farligt. Nu tänkte ta bilen till verksatd, att de ska kolla bromsen, ljus,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0