3.juli

Klockan är snart 8, och ingen samtal från jobbet än. Vet inte, om de ska ringa ju. Det är tråkigt, att inte veta ju. Lämnat J till skolan. Igår blev hon så glad, när hon såg min röda bilen. Hon ville ju själv, att mamma ska ha röd bilen. Lämnade hos M, han har parkering kvar hemma extra, men fick här parkering, men den 15. juli. Då så länge kan parkera hos honom. Nu väntar att han ska vakna, att kan hämta bilen, att kan gå och tanka. Hoppas inte mycket trafik då. Men M var ganska nöjd med bilen, han körde, kollade runt. Men han tyckte att det är nån med koppling, och sa att han känner nån bra i verkstaden, som kan kolla upp denna. Då det känns bra, att veta nån, som kan hjälpa mig med denna ju. Har inte kollat mycket om serviceboken, men det stod inte mycket , så det behövs att kolla upp. Nu måste bara börja , att ta hand om min lilla bilen. Även N sa, att det är snygg bilen. Känns bra, att få mycket positivt från andra nu. Och att klarade igår att köra fint hem, men blev ju ganska nervös, när såg igår polisbilen bakom mig, när började köra ju .Men det gick ju bra. Nu måste börja köra mycket, att komma igång, och parkering mycket att lära ju, det är svårast just nu. Just nu är hemma och väntar när M är tillbaka. Imorse skull gå och tanka bilen, men motorn startade inte, och sen kom M o D, att kolla, och batteri hade dött. Så nu åkte de, att köpa ny till mig. För en timme sen, de ringde, att de ska köpa nu. Nu när de är klara, då kan gå tanka, och sen ska hämta J. Visste ju också att behövs att byta bateri, men att redan nu. Det trodde jag inte. På badoo, är det hela tiden killar efter mig. Kollade att var plats nr 400 redan kommit. La upp igår andra bilderna ju. Och idag M skrev - badoo hade strulat, inget mer. Vad ska jag tänka nu, han svarade inte på min fråga ju. Nu skrev bara, om han mår bra annars. Vet inte, om han ska svara nu. Men tar det lugnt nu, inte tänka på honom nu så mycket. Jag vill inte bli sårad igen, när han kommer när han vill. Nej tack. Svara på fråga bara. Men nu är klockan snart 3, och M svarar och chattar med mig, och igen vill prata om sex. Vad han vill nu, jag vet inte, bara att chatta , bara att ha skoj. Jag skojar också med honom. Jag vill inte bara , att han kommer och går när han vill. Snart ska iväg. M smsa, att de har fixat bilen nu, att kan ta bilen nu, så ska gå kl 3, att tanka sen ska hämta J. Ska få se, vad gör M nu, väntar ju hans svar. men han har glömt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0