4.juli

Klockan är snart 8., och ingen samtal än. Det känns konstigt nu, trodde, att de skulle ringt igår. Men nej. Idag de kommer ringa, hoppas jag nu. J är i fritids, och jag ska börja läsa nu min boken om min bilen. Måste lära sakerna. M ska ta bilen på måndag till service, han känner nån, som kan kolla upp. Kollade ju lite serviceboken, men det stod inte mycket om service. Då kommer det kosta en hel del för mig. M sa , att det kan kosta nu ca två tusen kanske. Vet inte ju, så försöker inte köra så mycket med bilen. Det står vid parkering. Men ska hämta J idag, hon ville det. Sen ska sälja min bärsele också. Måste smsa bara. Och tänker nu på M igen, fick chatta lite med honom, men vill inte själv visa mer min intresse, han kan själv visa sin intresse. Han semester börjar nästa vecka, men han ska ha sonen första veckan, sen åker han bort, sen kommer han tillbaka, och kanske vi kommer ses, han svarade "ok". Men kommer inte att hoppas för mycket nu på honom. Så kanske on 2 veckor kan vi träffas, kanske inte, vem vet. Om 3 veckor börjar ju min semester, då åker ju själv också bort. Måste börja nu köpa lite presenterna också. Stannar inte just länge, men hinner träffa kanske några kompisar ju, vem vet. Ska läsa nu min boken lite. Snart ska lägga J, men väntar att M ska lämna slkort, men han kommer inte. Jag kollade lite service, och M sa att han ska ta bilen på måndag till verkstad, men sa att vill inte betala ca tvåtusen , att hittade en deal, bas service för 679 krona, nu imorgon ska gå kolla , vad kommer kosta det med honom. Det är fel med koppling. Vet inte vad ska det kosta. Och idag kollade bilen att behöver tvätta denna nu, ganska smutsig, men måste köpa alla grejerna nu först. Idag försökte hålla mig borta från M på badoo. Imorse bara skrev att ha en bra molning sist jobbdag, han svarade-tackar. Nu skrev om han hade en molnig jobbdag. Han har inte läst, men måste ju hålla borta från honom, jag vet inte,men vill inte nu börja igen att skriva ,han svarar inte ju alltid. Jag vill, att han ska ta kontakt själv, inte bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0